Idag är jag förbannad därför att...

Försäkringskassan slet in mitt underhålls stöd. Med motiveringen att jag inte är heltids studerande.

Men, jag är fortfarande i skolan 4 dagar i veckan.

Så nu ligger man på noll varje månad :confused:

Försäkringskassan slet in mitt underhålls stöd. Med motiveringen att jag inte är heltids studerande.

Men, jag är fortfarande i skolan 4 dagar i veckan.

Så nu ligger man på noll varje månad :confused:

Underhållsstöd. Heltidsstuderande.
Du skulle nog behöva den där 5:e dagen.

Nu blev ju jag förbannad. FAAN vad jag hatar särskrivning :mad:

Att jag alltid ska ha marginalen på fel sida :mad:

Missade intaget på högskoleutbildningen förra året med 0.20p
Är äntligen färdig med isdäcken och det fattas en halvlänk på kedjan för att allt ska klaffa :4skrika

Underhållsstöd. Heltidsstuderande.
Du skulle nog behöva den där 5:e dagen.

Nu blev ju jag förbannad. FAAN vad jag hatar särskrivning :mad:

Jaja whatever.

Haha jo men vafan, dom slet in studiebidraget också liksom, och det var i januari :va

2 månader kvar bara som tur är.

Min lunginflammation som aldrig släpper, samt att det kom 3dm blötsnö i natt.

Vaffan kunde inte det ha kommit som regn istället för, då hade det ju tagit av det som redan finns....

Huvudvärk dag 2... :huvet
Går nog över lättare om du slutar slå huvet i väggen...
:dummer ;)

Förbannad på gymmet idag igen!
Jag tror att fotfilaren var tillbaka för det stack i näsan av kokosolja direkt jag klev in i omklädningsrummet = jag vände ut och tog nästa omklädn i stället.

På väg in i den duschen höll jag på att stå på arslet direkt för där hade nån tvålat in sig nåt överdjävulskt och gått omkring utan att skölja av sig först. Jag slog igång flera duschar och drog stora mängder vatten över golvet för att få det gångbart.
Strax kom bastu-kossan ut insmetad i nåt vitt klet och smetade därmed än mer såplikt helvete över golvet.
Suck!
Orkar fan inte ens va arg.

För att jag har trådlöst bredband med KVOT. Uppkopplingen är SLÖ och kvoten är snart slut.

Förkylning och ögoninflammation :gnissla

Varför måste folk använda sådant där stinkande kokosjox. Luktar ju apa. Jag har nära till gymmet så jag duschar hellre hemma så jag slipper snorhala golv mm.
Förbannad på gymmet idag igen!
Jag tror att fotfilaren var tillbaka för det stack i näsan av kokosolja direkt jag klev in i omklädningsrummet = jag vände ut och tog nästa omklädn i stället.

På väg in i den duschen höll jag på att stå på arslet direkt för där hade nån tvålat in sig nåt överdjävulskt och gått omkring utan att skölja av sig först. Jag slog igång flera duschar och drog stora mängder vatten över golvet för att få det gångbart.
Strax kom bastu-kossan ut insmetad i nåt vitt klet och smetade därmed än mer såplikt helvete över golvet.
Suck!
Orkar fan inte ens va arg.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP