Idag är jag förbannad därför att...

Läge att byta till slip-oner?
Mer ljud och snabbare spelning.

Kanske det, hur och var monterar man en sån? Dyrt? Bör man justera säcken? Kanske gå upp ett par storlekar i rörblad?:va

Att man alltid får oklara mail när fransmän mailar, slutar alltid med att man måste ringa upp och reda ut allt, onödigt dubbelarbete :död

Vafan! Klockan är ju snart morgon igen!

Man är van att gå och lägga sig när päronen går och lägger sig men nu sitter man med burken i ett helt annat rum i andra delen av huset och ingen säger godnatt.

Blir å sitta uppe då. För man kan väll inte gå och lägga sig såhär sent?

I pilotprojektet för den nya datormiljön finns det inte plats för Spotify :huvet Hur ska jag nu kunna sköta mitt jobb??

Visste att den nya jobbdatorn var för bra för att vara sann - Den vill inte synka med nya servern vilket har gjort att vissa filer är i låst läge och ingen kan göra ändringar i dom. Projektet har bara testats på ett 20-tal företag i världen, man kan ju för fasen tro att det är en otestad betaversion dom lagt ut :gnissla

Och under hela förmiddagen kunde jag inte ens komma in på affärssystemet, dock är det löst nu :frustrerad

Vafan! Klockan är ju snart morgon igen!

Man är van att gå och lägga sig när päronen går och lägger sig men nu sitter man med burken i ett helt annat rum i andra delen av huset och ingen säger godnatt.

Blir å sitta uppe då. För man kan väll inte gå och lägga sig såhär sent?

Det brukar jag göra :)

Nysnö gör mig riktigt förbannad,efter typ 2 veckor av snöfria vägar

Polisen hade kontroll i Boxholm. Mopeder har blivit stoppade men jag slant undan.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP