Idag är jag förbannad därför att...

För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång.. :mad: :huvet
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt?? :gråta

För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång.. :mad: :huvet
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt?? :gråta

Men gubben då? Det var ju du som skrev i min blogg om lagarna om allts jävlighet.

Lär dig detta: life is shit..only the depth varies :)...då slipper man hoppas på ngt som inte består.

Jag är skitförbannad för jag fick vänta i 45 minuter på min jävla mat på pizzerian. GAAAAAHHHH!!!!

Trasha en fetingspegel a tre lappar plus att det satt en niehundring på bilhelvetet när jag kom ut.
Plus minus nolldag.:mad:

det är ditt öde som inte tycker att du ska va uppe i himlen och tro en massa,dvs va glad, utan du får en bitch slap ner på marken igen...så är det för mig iaf..:näsblod

Inte numer...:D nu skiter jag i kärlek och kärvlek och allt vad det heter. Skitskönt att slippa skiten. Jag min hund och jobbet. Perfa!
:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Tänkte passa på at köpa ny hoj så här till hösten när det börjar svalna hos handlarna och dom har ett lager med nollnior stående.
Mailat fyra olika handlare två gånger var inom två veckor.

Ingen har svarat.

Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...