Idag är jag förbannad därför att...

För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång.. :mad: :huvet
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt?? :gråta

För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång.. :mad: :huvet
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt?? :gråta

Men gubben då? Det var ju du som skrev i min blogg om lagarna om allts jävlighet.

Lär dig detta: life is shit..only the depth varies :)...då slipper man hoppas på ngt som inte består.

Jag är skitförbannad för jag fick vänta i 45 minuter på min jävla mat på pizzerian. GAAAAAHHHH!!!!

Trasha en fetingspegel a tre lappar plus att det satt en niehundring på bilhelvetet när jag kom ut.
Plus minus nolldag.:mad:

det är ditt öde som inte tycker att du ska va uppe i himlen och tro en massa,dvs va glad, utan du får en bitch slap ner på marken igen...så är det för mig iaf..:näsblod

Inte numer...:D nu skiter jag i kärlek och kärvlek och allt vad det heter. Skitskönt att slippa skiten. Jag min hund och jobbet. Perfa!
:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Tänkte passa på at köpa ny hoj så här till hösten när det börjar svalna hos handlarna och dom har ett lager med nollnior stående.
Mailat fyra olika handlare två gånger var inom två veckor.

Ingen har svarat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...