Idag är jag förbannad därför att...

18kg damm i vardera näsborre efter att ha stått och bilat puts halva dagen :mad:
Nu ska jag lägga i lite bruk och bredspackla, sen blir det 27kg slipdamm i varje näsborre istället...

Har burit 4,5 ton tegel idag! Har de dock inte i näsan som vissa ;)

Ryggen värker tillräckligt av det jobb jag har gjort idag så det var nog bra att slippa teglet...
Nu har jag tagit en dusch och spolat bort skiten, bara näsan kvar nu :näsblod

...vill åka hoj men min är inställd för vintern... =( En "bönpall" ledig någon?

Ja 2st men då får du flytta :rolleyes:! och jag bli yngre :6surkart! Eller tvärtom!

Back to topic!
S-t va kallt det var att köra igår och 0,7 plus när man skulle cykla till jobbet nu på morronen. Frost på bilrutor osv. Var f-n tog värmen vägen.

Föll ner i en brunn som saknade brunnslock. Fick sy 24 stygn. Hädanefter ska jag bara kolla neråt när jag går.:mad:

Slösade precis bort 1:38 tim av mitt liv på en usel amerikansk skräckfilm...

Drag me to hell

Ja, så kändes det ungefär, som att nån hade släpat mig till helvetet och tvingade mig o se skiten! :mad:

Finns säkert massor här som tycker den var bra, så jag tänkte kort förklara vad som sög!!
1. Skådisarna. Tjejen har samma ansiktsuttryck i varje scen; rädd, med vidöppen mun och stirrande ögon. Kan va regissörens fel.
2. Kamera. Filmen bygger upp all sin "skräck" på snabba klipp, precis när man gissar att det ska komma.
3. Musiken. Hänger ihop med klippen. Stäng av ljudet så tappar filmen halva skrämselkraften. Och fioler... kom igen. Bara för det funkade förr betyder det inte att det gör alla filmer bra.
4. Skräckscenerna. Jaa.... alltså. Samma jäkla zigenarkvinna dyker upp, om o om o om o om o om igen.... Alltså... suck. (Har ni inte sett filmen? Va bra! Gör inte det heller!)
5. Slutet. Helt värdelöst. Klipp bort sista 20 min och filmen hade varit ett snäpp närmare går-att-stå-ut-med.

För er som ändå e sugna på att se den... Hyr Exorcisten istället. Kvittar om ni sett den redan, det kommer ändå vara tio ggr bättre än att se den här skiten.
Amerikansk crap när den är som sämst. :huvet

Torktumlarn pajja, har hängt upp provisoriska tvättlinor kors och tvärs över hela lägenheten.
Ser ut som Bagdad men det luktar gott.

Beställde en pizza per telefon.
Kom dit,betalade och satte mig ner för att vänta på den.
Efter en kvart frågade servitrisen om det var min pizza som stod där borta på disken?
-Ja,tack.
Iskall.
Knatade hem langade in hela kartongei i ugnen,vred på "snabbläge" 200 grader och tog en dusch.
Mmmm,va skönt........fan va det luktar rök !!!!!

Pizzakartongen stod i högan låga.

Fick gå ner och köpa en ny,man blir förb.....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT