Idag är jag förbannad därför att...

Tråkigt, samtidigt har du det bästa kvar.. Säg bara till så ordnar vi en dejt :brynad

Äh.. Det är ju meningen att du skall fråga vad som är fel, pucko..

Så kan hon svara, lite halvkryptiskt, här i tråden samtidigt som hon svarar på PM och sen kan ni efter ett par PM träffas och knulla..

Detta såklart förutsatt att inte 25 fjun till gör samma sak och då är det den som har mest pengar att bjuda ut henne för som "vinner".

är skitförbannad för att den här JÄVLA ALLERGIN vägrar ge med sig... har nog varit ganska risig i två månader nu och ibland känns det som att det slutat bara för att vara än värre nästa dag. Just idag känns som om jag satt och sniffade björkpollen hela dagen igår.

Inte förbannad bara lite smått irriterad över att man fick smaka starkström tidigare idag, var ett tag sen nu.

En "jävla smäll" som någon skulle ha sagt, blir lite paff när man helt plötsligt ligger på backen och hjärtat slår i otakt :kulspruta

Inte förbannad bara lite smått irriterad över att man fick smaka starkström tidigare idag, var ett tag sen nu.

En "jävla smäll" som någon skulle ha sagt, blir lite paff när man helt plötsligt ligger på backen och hjärtat slår i otakt :kulspruta

Den där äckliga metallsmaken i munnen efteråt är inte heller fy skam..

Det är några veckor sedan nu, men då lyckades jag två gånger på raken (IOFS bara 240V)

Förbannad och förbannad, snarare totalt förstörd för att min sambo och allra bästa vän flyttade till USA och lämnade mig här alldeles ensam. :(:gråta

Lite smågrinig...

Om man planerar en såndäringa bröllopsfest ska man väl för fan få bestämma nånting själv...

För att min älskade Annica sätter sig på planet om en kvart och tar en bit av mitt hjärta med sig. :'(

För att jag tog halvdag och regnet inte vill ge med sig, för att fc-moto inte svarar i telefon och för att jag missat f-skatten... bra dag som vanligt mao..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman