Idag är jag förbannad därför att...

Vafan... kunde knappt sova med tanke på vad jag skulle göra idag men nu sket det sig pga vädret.. om ni ser en arg kille ligga i diket i fotokurvan på bulten idag så är det bäst att ni låter honom vara.. :köptsvindyragrejerföratttaballabilder :rolleyes:

Förbannad för att jag satt och drack finwhiskey med en polare inatt, han gick hem runt 5-snåret och jag somnade runt 6. Vaknade givetvis vid 10-tiden, pigg som en mört.
Nu sitter jag här och vill ta mig ut i solen och jobba lite, men är alltför berusad för att köra bil upp till sommarstugan på egen hand :mad:
Dessutom är tjejen på väg hem från Norge så hon kan inte skjutsa mig än på ett par timmar :(

Ådin är för fin för att säljas, för slö för att va kul, för dyr att trimma och drar 1 liter milen i snitt över 45 motorvägsmil oavset om jag kör 160-210 eller cruise kontrolen på 125..

Att lackerare, plåtslagare, besiktningsmän säger att den är jävligt fräsch gör det ännu svårare att sälja den :(

"Det finns en speciell plats i helvetet för tjejer som inte hjälper varandra" för att göra en kort sammanfattning :mad:

Den enklaste lilla ska alltid kompliceras och analyseras så förbannat, just do it, hur svårt kan det va...

Män e f*n så mycket enklare att umgås med, synd det inte finns fler av dem på jobbet :huvet

Last edited:
Jag är förbannad för alla jävla idioter som snackar en full av skit hela tiden. GAAAAH!!! HATA!!!

För att kedjef-n hoppade av på trampcykeln när man äntligen kommit upp i 35km/h. Tur det är frihjulskrans. Och naturligtsvis är det när man är som längst bort på motionsrundan. Skitigare om händerna än om man skruvat med nån av motorcyklarna.

Jag är förbannad på bakterier och annat skit som gör att jag är sjuk och måste vara hemma idag. Fyfan vad tråkigt det är!

För att regeringen inte kan förstå hur världen utanför portarna fungerar!!!
Artikelnom rotavdraget lästes nyss, förstår de inte att det resulterar i MER svartjobb på många ställen!?

Jag har själv sagt nej till att göra jobb hos privatpersoner om de vill använda sig av rotavdraget, skulle aldrig komma på tanken att göra det!
Har även talat med 3st andra hantverkare, alla 3 på olika firmor, och bara den största av dem med ca 12 anställda kommer utföra dessa jobb. De andra ratar alla rotavdragsjobb.

Mindre jobb för mig men de jobb som blir är ju svartjobb. Tur att man har ett vanligt heltidsjobb vid sidan om nu när de ska förstöra på detta vis.

Jävla idioter, kan ingen ge dem en snara :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...