MR.duDe
hejhej
Idag är jag förbannad på alla jävla bilister som inte kan hitta blinkersen i rondeller, eller blinkar vänster när de ska ut ur rondellen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idag är jag förbannad på alla jävla bilister som inte kan hitta blinkersen i rondeller, eller blinkar vänster när de ska ut ur rondellen![]()
![]()
Jag är förbannad/less för min mormor har flyttat ur sin kropp och nån virrig annan människa har flyttat in som INTE ÄR SOM MIN MORMOR![]()
![]()
Säger du som kör runt med en trasig blinkers![]()
Jag lagade den för måånga veckor sedan![]()
![]()
Idag blev jag nära förbannad.
Skulle byta olja + filter på 940:in min, ut till biltema o köpa det man tror att man behöver, sen mot ok gds.
Precis inne i hallen ser jag att det däck jag så sent som dagen innan hade fått en slang insatt i fått tvärpunka, däcket e bara o kasta, så jag studsar ut från hallen mot bilverkstaden för att hinna innan de stänger..
Köper o kränger på ett beggat däck, tebbax mot gds hallen.
Med bilen upphissad inser jag att jag måste ha en jetstor nyckel för att få upp oljepluggen, ingen har en sån, inte heller ok, kan väl tvätta bilen iaf tänkte jag, men det visade sig at svamparna jag köpt var utan bilschampo, jippi... svänger iväg mot jula för o handla en 25:ans nyckel, tebbax mot gds för 3:e gången för att göra klart dagens projek...
Med alla pengarna som gick åt till muppande hade jag kunnat lämna in bilfan på verkstaden o fått oljan bytt där plus en hamburgertallrik i centrum samt en bj av valfri uteliggare. ;/
Tur för universum att man var på gott humör idag! :|
Förstörde precis en ny fin pikétröjja.. Att man aldrig kan tänka sig för![]()
Hade den på när jag klorera poolen och visst fan spillde man lite på tröjjan :sur
Förstörde precis en ny fin pikétröjja.. Att man aldrig kan tänka sig för![]()
Hade den på när jag klorera poolen och visst fan spillde man lite på tröjjan :sur
Jag hatar fästingar..måste dom klänga på min hund? Jo jag har använt frontine men hunn blir ju helt knepig av det..börjar rycka o skälla och blir helt knospig.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |