Idag är jag förbannad därför att...

Räkningarna är betalda och jag har kvar......112 kronor

Livet suger så jävla hårt på ALLA fronter att man vill stoppa huvudet i sanden och inte finnas!

Måste nog sälja hojen nu..bandit någon?

Been there, done that! Gumman, det blir faktiskt bättre tider igen, även om man inte tror det när man sitter längst ner i skiten! Kämpa på Shirin! :krama

Idag är jag mest förbannad på att man inte kunde ge fan i dom två sista shottarna Tequila som tvunget skulle leta upp en igår.

:huvet :zpy

Ohjälpsamma idioter som inte ens kan hjälpa en med småsaker, utan istället ifrågasätter varför man frågar dem om hjälp:huvet:rolleyes:
Precis och sen ska man dela huset med dom om 2 veckor men dom fattar fortfarande inte varför dom iaf ska aska i askkoppen..

Nå jävla snorungar/pundare har snott min bil inatt. Såna jävla amatörer så dom har brutit bort hela låset ur dörren t.o.m.

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:

Nå jävla snorungar/pundare har snott min bil inatt. Såna jävla amatörer så dom har brutit bort hela låset ur dörren t.o.m.

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:

Vet hur det känns. Fick också min bil stulen för några år sedan. Asen kom c:a 100 meter innan de voltade i första bästa rondell. Dessutom glömde de sin knarkpipa i bilen när de flydde.

Jag är förbannad för att de lata idioterna från Septic inte kan rippa den jävla HDDVD:n på rätt vis så att man får ljud i ett normalt jävla format och inte DD+/EAC3. Sen när jag väl får det att fungera, fyra separata program senare, så är ljudet osynkat!!!

Förväntar mig inte att någon ska förstå. :tungan

Suzuki skithoj som läcker olja efter ett para räjäl fulgasrepor. Fuckad hoj....:D .

Såg en droppe vid ventilkåpspackningen...japansk jävla skit.

hela min semester är nu förstörd....

Det är jävligt störigt att ha sin hoj på service när japanerna inte kan skicka rätt delar till Sverige. När de äntligen skickar rätt del skickar en annan nisse som inte förstår japanska tillbaka delen till Japan. :3freak

Någon satans sommarjobbare på Schenker Privpak har supit bort mina däck...sjukt oväntat - varenda gång Schenker har varit inblandade i leveranser har det strulat, precis varenda gång. :huvet

/J

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...