Idag är jag förbannad därför att...

..jag skrapade i visiret i väggen vid porten på väg ut vilket resulterade i en samling fina repor mitt i siktfältet. Där kastade jag 700 spänn i sjön.

Får du inga pengar för medverkandet i vampyrfilmen?

Hehe
Nä det verkar som att de helt enkelt inte är intresserade av att ha kvar mig som kund efter mer än 15 års troget "bankande" hos dom.
Men men...det finns ju andra banker. :arsele

Mitt bakdäck är snart slut, igen! :mad:

Har fan bara rullat 200 mil typ :mad: :mad:

Köp ett däck med hårdare gummiblandning då:tummenupp

Full?
Du var ju spiknykter när jag sa åt dig att gå och sova i fredags, och då var ju klockan 01.11 :va :va
Öhh fyllo det var faktiskt Lördag då, de var i Fredags kväll som du flippade ur :tummenupp
Har en gryming bild på en apfull madass som kan dyka upp på sporthoj om du inte är snäller :D

Komma här och tro att du är nåt bara för du är släkt med Tåniii Riiiikardsson :mad:

Last edited:
Öhh fyllo det var faktiskt Lördag då, de var i Fredags kväll som du flippade ur :tummenupp
Har en gryming bild på en apfull madass som kan dyka upp på sporthoj om du inte är snäller :D

Komma här och tro att du är nåt bara för du är släkt med Tåniii Riiiikardsson :mad:

Jaha :va

MEN VAFAN, nu får du det att låta som att jag var värsta drägget :mad:

Är lite sur för att när jag äntligen fick ändan ur vangen att byta till sommar däck på min ena bil så va det pyspunka på ett av sommardäcken och däckverkstaden i närheten har sommarstängt :huvet

..jag skrapade i visiret i väggen vid porten på väg ut vilket resulterade i en samling fina repor mitt i siktfältet. Där kastade jag 700 spänn i sjön.

Jag har en garageport (vipp-port) som inte orkar hålla sig uppe, den har kostat mig många repor i visiret när man har gått ut/in med hjälmen på och uppfällt visir...

Dessutom har den kostat mig en takbox till bilen då den föll ner och knäckte en sådan redan första vintern... :mad:

Idag är jag förbannad för att jag har räknat ut vad det kostar att fixa hojen efter att den vält på stödet:mad:

Idag är jag förbannad för:
jag hittar inte youtube klippet på han gubben som sitter i mitten och skrattar med gul tröja med två andra i röda tröjor vid sidan. Tittade på den här nånstans igår........ någon som vet var den e ?

Vad gnäller du om? Det är bara att sätta. Men du får se till att vara riktigt jävla bra så hon inte anmäler dit dig efteråt :tummenupp

Eller så väntar du ett år och så är det lagligt, om hon inte säger nej förstås.

Edit: :mad:

Ehhh, jag tror inte att du ska ge råd i såna här ärenden... :D

1.Blev stucken av en geting på läppen när jag låg under bilen och meckade, det gjorde inte ont då jag av misstag svalde getingen men läppen är *3 size.

2.Lyckades hitta felet på bilen, en koppling till styrväxel som var paj, volvo har ingen på lager och får inte hem nån förrens på torsdag som tidigast.

Ehhh, jag tror inte att du ska ge råd i såna här ärenden... :D
Hon har storhetsvansinne i stil med en liten pudel ;)

Idag är jag förbannad för:
jag hittar inte youtube klippet på han gubben som sitter i mitten och skrattar med gul tröja med två andra i röda tröjor vid sidan. Tittade på den här nånstans igår........ någon som vet var den e ?

Hördu! http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w
Det tog ju bara en minut att hitta, och då är jag rätt kass
på det här med internät! :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...