Idag är jag förbannad därför att...

För att jag är förkyld och det naturligtvis är bästaste hojvädret! :6surkart

Eyes wide shut.

Man gör så konstiga saker. Jag pissade i en polares pärons garderob under en nattvandring för en del år sedan. De var inte så roade.

Hehe, ett ex till mig klev ur sängen och gick bort till skinnsoffan och pissade i den. När han var klar spottade han i soffan och gick sen och la sig igen.
Osis för honom att vi var 5 pers i rummet vid det tillfället. :D

Kanonväder (relativt) i helgen och bankörning på Anderstorp och jag har rabatt att casha in där. Givetvis jobbar jag hela helgen :huvet

Nästa körning (tisdag) så lovas det regn :(

Fitt-telia :mad:

Jävla idioter som inte ger mig en alldeles egen linje till deras felanmälan!
Nu har de spärrat mig så att jag inte kan felanmäla via webben utan måste vänta i 32 minuter för att tala med nån jävla idiot uppe i Pajala bara för att få veta att de inte kan göra något åt saken. Antar jag, telefonen flög åt helvete när jag fick reda på väntetiden så nu måste jag leta rätt på reservtelefonen och byta batteriluckan och det ska jag fan fakturera Felia för :mad:

Men hade han hängt på SH hade han sagt det och Snarret hade blivit alldeles till sig i trosorna (Om hon nu har några)!
Så du tänkte rätt Slöis!

Såklart, det behövs inte mer än så för en hojkille att få en tjej att göra precis vad han ber om. Helt sant.

Därföra att jag nu vet helt säkert att mäklare ljuger.
Att han säger att sista budet ska vara inne 10:00 betyder i vekligheten att sista budet kan komma då man precis ska skriva kontrakt. Bra där Svensk fastighetsförmedling!

Att jag velar om jag ska ut eller inte, det kommer jag komma på kl 03.00 när krogen stänger.

Fan!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...