Idag är jag förbannad därför att...

Någon jävel har snott högtalarna från husvagnen och inte ens bemödat sig att stänga dörren efter sig :mad:

För att jag är sjuk och kan varken jobba eller göra nytta i garaget. Fullständigt hatar att ligga still och inte göra något.

Idioten jag såg på efterlyst som stjäl smycken från tanter med rullatorer, i tbanan. Hoppas nån knuffar ner han på spåret!

Den nedrans höstjäveln är på ingång. I år ska jag gå i balaklava hela jäääävla vintern!

1. Vaknar sent,
2. Datorn hade hängt sig, så jag startade om den innan jag gick.
3. Glömmer telefonen hemma.
4. Köper som vanligt en kaffe att ha på bussen till jobbet. klantchauffören styr in i varje gupp, grop och hål som finns på vägen till jobbet. Kaffe överallt utom där det ska vara.
5. Kommer till jobbet och ska logga på mot hemdatorn, och då har den hängt sig efter inloggning, och jag kan inte starta om den via remote. Hata Team Viewer, som inte går på ip så jag kan ansluta på annat sätt.

Blargh.

För att jag glömde min förbannde väska ombord och de stänger securityn så jag ungefär gå igenom och väntade den så får vänta på min väska vid bagagebandet. Och för att jag nu missar bussen. FY FAN.

EDIT: Jag gillar att autocorrect förvränger allt jag skriver :mad:

Last edited:
För att det är en jävel som vill tjuvåka på bussen och busschaffisen vägrar att köra och hon vägrar gå av så nu verkar det som om att det ska komma väktare och plocka av henne. FY FAN. Och hon bara klagar och klagar och världens jävla scen. Sånna här jävla hålor jag bor i borde fan sprängas bort så man slipper sånna här jävla fittiga mnmoskor.

För att det är en jävel som vill tjuvåka på bussen och busschaffisen vägrar att köra och hon vägrar gå av så nu verkar det som om att det ska komma väktare och plocka av henne. FY FAN. Och hon bara klagar och klagar och världens jävla scen. Sånna här jävla hålor jag bor i borde fan sprängas bort så man slipper sånna här jävla fittiga mnmoskor.

Public transports går sådär för dig idag va?:gnissla

Teama upp med en annan snubbe på bussen och kasta av människan
så ni kan åka :tummenupp

Teama upp med en annan snubbe på bussen och kasta av människan
så ni kan åka :tummenupp

Det brukar gå fort när man väl tagit iniativet och börjat ta en psykiskt sjuk i örat för o kasta av en som står o pissar på en buss och alla har bråttom och snuten tar god tid på sig:D

Hela jävla bussen ställde sig bakom mig och psykfallet och alla glodde på han och sa "åkturen är över - antingen går du av eller så flyger du ut - vi öppnar inte ens dörren - du åker genom rutan - för vi har bråttom och vi skiter" i lagen:fakta

Han bara glodde mot mobben , gamla tanter,medelålders och yngre och gick av me blicken i backen apatisk och chanslös:ajjabajja:crash

Det brukar gå fort när man väl tagit iniativet och börjat ta en psykiskt sjuk i örat för o kasta av en som står o pissar på en buss och alla har bråttom och snuten tar god tid på sig:D

Hela jävla bussen ställde sig bakom mig och psykfallet och alla glodde på han och sa "åkturen är över - antingen går du av eller så flyger du ut - vi öppnar inte ens dörren - du åker genom rutan - för vi har bråttom och vi skiter" i lagen:fakta

Han bara glodde mot mobben , gamla tanter,medelålders och yngre och gick av me blicken i backen apatisk och chanslös:ajjabajja:crash
Bra gjort där!
Några av de få gånger jag inte bara knyter näven i fickan är när lodisar absolut skall med bussen trots att de inte vill betala.

Tyvärr är jag inte lika stursk när det gäller storväxta gymmare eller gäng som beter sej illa... :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT