Idag är jag förbannad därför att...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Någon jävel har snott högtalarna från husvagnen och inte ens bemödat sig att stänga dörren efter sig :mad:
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
För att jag är sjuk och kan varken jobba eller göra nytta i garaget. Fullständigt hatar att ligga still och inte göra något.
 

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
Idioten jag såg på efterlyst som stjäl smycken från tanter med rullatorer, i tbanan. Hoppas nån knuffar ner han på spåret!
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Den nedrans höstjäveln är på ingång. I år ska jag gå i balaklava hela jäääävla vintern!
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
1. Vaknar sent,
2. Datorn hade hängt sig, så jag startade om den innan jag gick.
3. Glömmer telefonen hemma.
4. Köper som vanligt en kaffe att ha på bussen till jobbet. klantchauffören styr in i varje gupp, grop och hål som finns på vägen till jobbet. Kaffe överallt utom där det ska vara.
5. Kommer till jobbet och ska logga på mot hemdatorn, och då har den hängt sig efter inloggning, och jag kan inte starta om den via remote. Hata Team Viewer, som inte går på ip så jag kan ansluta på annat sätt.

Blargh.
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
För att jag glömde min förbannde väska ombord och de stänger securityn så jag ungefär gå igenom och väntade den så får vänta på min väska vid bagagebandet. Och för att jag nu missar bussen. FY FAN.

EDIT: Jag gillar att autocorrect förvränger allt jag skriver :mad:
 
Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
För att det är en jävel som vill tjuvåka på bussen och busschaffisen vägrar att köra och hon vägrar gå av så nu verkar det som om att det ska komma väktare och plocka av henne. FY FAN. Och hon bara klagar och klagar och världens jävla scen. Sånna här jävla hålor jag bor i borde fan sprängas bort så man slipper sånna här jävla fittiga mnmoskor.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För att det är en jävel som vill tjuvåka på bussen och busschaffisen vägrar att köra och hon vägrar gå av så nu verkar det som om att det ska komma väktare och plocka av henne. FY FAN. Och hon bara klagar och klagar och världens jävla scen. Sånna här jävla hålor jag bor i borde fan sprängas bort så man slipper sånna här jävla fittiga mnmoskor.

Public transports går sådär för dig idag va?:gnissla
 

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
För att det är en jävel som vill tjuvåka på bussen och busschaffisen vägrar att köra och hon vägrar gå av så nu verkar det som om att det ska komma väktare och plocka av henne. FY FAN. Och hon bara klagar och klagar och världens jävla scen. Sånna här jävla hålor jag bor i borde fan sprängas bort så man slipper sånna här jävla fittiga mnmoskor.

Teama upp med en annan snubbe på bussen och kasta av människan
så ni kan åka :tummenupp
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Teama upp med en annan snubbe på bussen och kasta av människan
så ni kan åka :tummenupp

Det brukar gå fort när man väl tagit iniativet och börjat ta en psykiskt sjuk i örat för o kasta av en som står o pissar på en buss och alla har bråttom och snuten tar god tid på sig:D

Hela jävla bussen ställde sig bakom mig och psykfallet och alla glodde på han och sa "åkturen är över - antingen går du av eller så flyger du ut - vi öppnar inte ens dörren - du åker genom rutan - för vi har bråttom och vi skiter" i lagen:fakta

Han bara glodde mot mobben , gamla tanter,medelålders och yngre och gick av me blicken i backen apatisk och chanslös:ajjabajja:crash
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Det brukar gå fort när man väl tagit iniativet och börjat ta en psykiskt sjuk i örat för o kasta av en som står o pissar på en buss och alla har bråttom och snuten tar god tid på sig:D

Hela jävla bussen ställde sig bakom mig och psykfallet och alla glodde på han och sa "åkturen är över - antingen går du av eller så flyger du ut - vi öppnar inte ens dörren - du åker genom rutan - för vi har bråttom och vi skiter" i lagen:fakta

Han bara glodde mot mobben , gamla tanter,medelålders och yngre och gick av me blicken i backen apatisk och chanslös:ajjabajja:crash
Bra gjort där!
Några av de få gånger jag inte bara knyter näven i fickan är när lodisar absolut skall med bussen trots att de inte vill betala.

Tyvärr är jag inte lika stursk när det gäller storväxta gymmare eller gäng som beter sej illa... :huvet
 
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top