Idag är jag förbannad därför att...

Det är alla dom där börnisarna sörru. DÄRFÖR jag inte gör dom. :hihi

Nää Nää, det är jag som är för outlaw för tha gixxah! Funderar på vad man kan göra med den gamla toppen. Bojsänke? Fotboll? 4 rätters frukost skål?

Jo, sex är ju inte bara sex. Träffas inte så ofta bara..

Borde du inte vara glad istället? Tjejen du tycker om tycker ju om dig! Så mkt att hon t.o.m vill ha dig med hem. :tummenupp Personligen tror jag det kan gynna dig i ländgen att du sa nej denna gången. Det löser sig! *Lycka till!*

Borde du inte vara glad istället? Tjejen du tycker om tycker ju om dig! Så mkt att hon t.o.m vill ha dig med hem. :tummenupp Personligen tror jag det kan gynna dig i ländgen att du sa nej denna gången. Det löser sig! *Lycka till!*
Såvida hon inte redan flyttat ihop med Bogdan, 48årig heroinförsäljare från mellanöstern.

Min 5-16Nm teng tools momentnyckel går runt i bägge riktningar.. mitt under ett motorbygge :ritualslakta får

Note; jobbar som vimmelfotograf på helsingborgs mest välkända klubb (The Tivoli).

alldeles för många och fulla människor överallt på jobb idag, och självklart har de jävligt vassa armbågar och ska spilla öl på min dyra kamerautrustning. DÖÖÖÖÖÖ

även den otroliga intilligensnivån hos min f.d. vän, som, när jag är mitt uppe i ett samtal med en kille, glider in och sticker tungan i hans mun där den stannar i två minuter. Därefter tar hon hans hand och går iväg med honom utan en blick mot mitt håll. HALLÅ? nog för att hon är pissesur på mig (också det p.g.a en jävligt rolig anledning :D men det tar vi en annan gång) men skärpning. Hur gammal är du? 20 bast men beter sig som 15. Kan inte annat än att skratta åt henne iofs.

Usch. Irriterad.:huvet

Edit: ... behöver jag tillägga att hon 10 min innan hade suttit och grovhånglat med en annan kille i ett hörn? :rolleyes:

Last edited:
Så mkt vackra damer på krogen men ack så trogen är man.
Fast va fan de är ja ju knappast förbannad över, men ändå.. :gnissla

Note; jobbar som vimmelfotograf på helsingborgs mest välkända klubb (The Tivoli).

alldeles för många och fulla människor överallt på jobb idag, och självklart har de jävligt vassa armbågar och ska spilla öl på min dyra kamerautrustning. DÖÖÖÖÖÖ

även den otroliga intilligensnivån hos min f.d. vän, som, när jag är mitt uppe i ett samtal med en kille, glider in och sticker tungan i hans mun där den stannar i två minuter. Därefter tar hon hans hand och går iväg med honom utan en blick mot mitt håll. HALLÅ? nog för att hon är pissesur på mig (också det p.g.a en jävligt rolig anledning :D men det tar vi en annan gång) men skärpning. Hur gammal är du? 20 bast men beter sig som 15. Kan inte annat än att skratta åt henne iofs.

Usch. Irriterad.:huvet

Den enda skillnaden på en 15 och 20 åring är att man kanske börjar ana skillnaden på mellan det att man är kissnödig och kåt.

Det är väl ffs bra.
otrohet är fanimej det värsta som finns.

Ja det är nog otrohet som gör mig förbannat, lite svårt att komma till den slutsatsen i mitt stadium bara :D
De e la änna fint att sitta i soffan o glo på nån sketen film me fruntimret etter kroga o veta att en bara såg men inte rörde :tummenupp

Gu nu går ja o lägger mig...förbannat!

Var det fullmåne igår?

Någon gång efter midnatt, när jag sedan länge hade placerat sussekinden på tullekudden, började två ex att skicka desperata fyllesms och ringa konstant i två timmar, helt oberoende av varandra.

Vad är det för fel på folk?

för att bilister, ungjävlar på cyklar & annat löst folk inte kan uppföra sig i trafiken.:mad::mad:
Ge FAN i att gena i kurvor, snedda in på mötande körfält vid sväng h/v & lär era ungar trafikvett!!! T.ex så cyklar man inte & stannar mitt i vägen & velar mellan två körfält! Hade jag inte haft mamma bak på hojen så hade det varit en till storgråtandes unge här i stan nu. :gnissla:gnissla

att få reda på att man aldrig kommer kunna sitta på huk igen :tummenupp

sen är det alltid trevligt att inte få glukos under en operation, man mår så bra sen då :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman