Idag är jag förbannad därför att...

Måste baxa ut pållen i regnet. Köra i regnet utan regnkläder. Sitta i en föreläsningssal, dyblöt och lukta hund.

Hade mitt första möte idag med en person på ett ställe nog det flesta skulle klara sig utan tippar jag på. Iaf, vi skulle upprätta en handlingsplan bla och rätt tidigt gick det snett tyckte jag varpå jag påpekade det mesta hon sa. Mer rabiat jävla kärring har jag aldrig träffat. Myndighetsutövande på hög nivå.

Det mötet sabbade min dag totalt, känns som man ska explodera bara man tänker på det:mad

Tänk om Gud™ kunde höra mina böner nu och bara låta hon henne spräcka en ven i pannan och dö, när hon sitter och skiter ur sig som en brunbjörn ikväll.:huvet

Haha Finns de inte en ligga:tuttar tråd?

Nix, de som vill ligga lägger bara upp lite bilder på sig själva i sin profil där de visar lite hud, och resten sköts via pm för att inte verka alltför slampiga.
Så har det alltid fungerat, så kommer det alltid fungera.
En ligga-tråd skulle få de förpubertala medlemmarna på fall inom några minuter och vad resultat av detta skulle bli vågar ingen moderator ens tänka på.

Hade chansen att få doppa igår kväll... men tog inte den. :mad:

Se det från den ljusa sidan; Hon hade antagligen Klamydia och könsherpes, inom två-tre månader hade du fått käka kur mot skiten :tummenupp

Det är jag försäkrad om att hon inte hade.. Därför ångrar jag mig :( Då jag faktiskt har känslor för kvinnan.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman