Då blir det moppe! Ngn som har en billig piaggio ape att sälja.
Finns den som 30 moppe? För du får väl inte köra 45 moppe utan körkort?
Är det värme i dom där Ape? IOFS kostar en kinesisk dieselvärmare typ ingenting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då blir det moppe! Ngn som har en billig piaggio ape att sälja.
Japp. Ingen värme dock. Nåja, får bara härda ut med bussen i 2 månader. Blir nog utkastad från hemmet om jag kommer hem med ytterligare ett fordon.Finns den som 30 moppe? För du får väl inte köra 45 moppe utan körkort?
Är det värme i dom där Ape? IOFS kostar en kinesisk dieselvärmare typ ingenting.
Känns som det. Tror att det blir en ansiktstatuering snart.Man ser att du är i princip yrkeskriminell. Läskigt!
...men en sån där kan man väl bygga om till husbi..moppe?Japp. Ingen värme dock. Nåja, får bara härda ut med bussen i 2 månader. Blir nog utkastad från hemmet om jag kommer hem med ytterligare ett fordon.
Ibland och andra gånger är det fjärrkontroller som råkar hamna upp och ner och naturligtvis trycks n-knappen in dåFeta fingrar som träffar av misstag![]()
...men en sån där kan man väl bygga om till husbi..moppe?
Surt att vara av med kortet. Been there, done that. Men det är ju årets mest mctunna månader åtminstone.

Det är nån samsung-kontroll och några google/android-tv. Ska kolla upp detOm det är Chromecast så ska knapparna gå att programmera om. Ifall det löser problemet.
Japp. Ingen värme dock. Nåja, får bara härda ut med bussen i 2 månader. Blir nog utkastad från hemmet om jag kommer hem med ytterligare ett fordon.
Det är nån samsung-kontroll och några google/android-tv. Ska kolla upp det
Helt enig med dig. Onödigt är bara förnamnet. Den som var 22 över var på hoj. 22:30 på E18Ja, fast det var ju jäkligt onödiga fortkörningar i två fall, under 10 för fort.
Du borde nog börja använda farthållare/begränsare så du slipper dom där skit-fortkörningarna.
Men du kan ju också köpa en ny bil i år som automagiskt måste larma om du kör över hastighetsgränsen, för jag antar att det är ett jävligt irriterande ihärdigt larm och inte bara ett pling när man passerar skylthastigheten.
Dom som kan programmera bort det lär tjäna pengar, speciellt om funktionen kollas sedan på besiktningen
Helt enig, onödigt är bara förnamnet.Ja, fast det var ju jäkligt onödiga fortkörningar i två fall, under 10 för fort.
Du borde nog börja använda farthållare/begränsare så du slipper dom där skit-fortkörningarna.
Men du kan ju också köpa en ny bil i år som automagiskt måste larma om du kör över hastighetsgränsen, för jag antar att det är ett jävligt irriterande ihärdigt larm och inte bara ett pling när man passerar skylthastigheten.
Dom som kan programmera bort det lär tjäna pengar, speciellt om funktionen kollas sedan på besiktningen
Grejer med n-knappar ska man ju inte röra om man är PK.............Ibland och andra gånger är det fjärrkontroller som råkar hamna upp och ner och naturligtvis trycks n-knappen in då

Precis som porrkanalknappen på hotell-TV förr.I-landsproblem deluxe men dedikerad netflix-knapp på fjärrkontroll är en styggelse
Polaren har en Humla. (Gammal modell)Japp. Ingen värme dock. Nåja, får bara härda ut med bussen i 2 månader. Blir nog utkastad från hemmet om jag kommer hem med ytterligare ett fordon.
Trots att jag dyrt och heligt lovat mej själv att aldrig köra snöslungan över förlängningskabeln till motorvärmaren så var det idag precis det som skedde.
20 meter kabel åkte in på bara någon sekund.
Ett ljus i mörkret är kanske att det hade varit värre om du kört elbil och du massakrerat laddkabeln.Trots att jag dyrt och heligt lovat mej själv att aldrig köra snöslungan över förlängningskabeln till motorvärmaren så var det idag precis det som skedde.
20 meter kabel åkte in på bara någon sekund.
Kabeln har varit med ett tag och blivit lite kortare med åren.Jag hängde upp skarvsladden på plogkäppar...
På förekommen anledning, så min 25 meters skarvsladd är ungefär 8 + 12 meter nu...
Mycket mera praktiskt faktiskt...
Man behöver ofta bara en kort bit...
Den används faktiskt även till att ladda elbilen. Lyckligtvis inte själva adaptern som kördes över.Ett ljus i mörkret är kanske att det hade varit värre om du kört elbil och du massakrerat laddkabeln.
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |