Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*Grå*Enligt Biltema är det här samma färg.
Har förstått det som att färgmatchning med en del metalliclacker kan vara en hel vetenskap att få till, trots att det står rätt färgkod på burken. Finns en mängd faktorer som kan påverka slutresultatet som t ex färgtjocklek, hur man lagt på färgen osv. Utesluter förstås inte att Biltemas färg kan ha en något felaktig nyans också.
Jag ser inte problemet utöver vattnet på golvet, svärmor var ju på väg över............Diskmaskinen, bara något år gammal, pinkade på sig och ut över köksgolvet.
Självklart på nyårsdagen, med svärmor påväg över på middag...
Det är ett gissel vad det är dålig kvalitet på vitvaror idag, en 20+ år gammal maskin kan gå ännu, men saker byggda efter 2010 eller så verkar ha tur om de håller 2 års garantitid ut.
Helvete vad billigt byggda de är, med bräcklig plast och världens sämsta tätningar.
Vilket väl är en sak om de vore billiga, men det springer ju ändå iväg ett gäng tusenlappar.
Dessutom så är det värsta ändå att man får fuktskador i huset, de borde ju ha uppsamlingskärl med brytare, så att eventuella läckor samlas upp.....
Måtte djävulen ta Electrolux!
Du har en poäng.Jag ser inte problemet utöver vattnet på golvet, svärmor var ju på väg över............

Det är väl bara att fixa, peta isär ledarna så att de inte ligger ihop eller byt skadade delar. Fulfix fixar man till fort tills man har fått tag i riktiga delar för ett godkänt repjobb.Det var skönare före nyår när varmvattnet hemma var över 16°C. Jävla möss!
Nä, inte när jag inte har schema att gå efter.Det är väl bara att fixa, peta isär ledarna så att de inte ligger ihop eller byt skadade delar. Fulfix fixar man till fort tills man har fått tag i riktiga delar för ett godkänt repjobb.
Aha, avgnagda likafärgade ledare, då är det trickigt. men schema kan ju ev hittas.Nä, inte när jag inte har schema att gå efter.
Jag tror att det kommer prylar på onsdag med tillhörande tekniker.Aha, avgnagda likafärgade ledare, då är det trickigt. men schema kan ju ev hittas.
Feta fingrar som träffar av misstagI-landsproblem deluxe men dedikerad netflix-knapp på fjärrkontroll är en styggelse

Om det är Chromecast så ska knapparna gå att programmera om. Ifall det löser problemet.I-landsproblem deluxe men dedikerad netflix-knapp på fjärrkontroll är en styggelse
Man ser att du är i princip yrkeskriminell. Läskigt!Då blir det moppe! Ngn som har en billig piaggio ape att sälja.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |