CBR1
Gudomlig sporthojare
Tack GuW, mitt svar hade blivit mycket snarlikt ditt.Folk snor 10m meter papper och tar med sig det hem för att slå in alla paket med.
Jag har sett det själv, och nej, folk skäms inte ens när man säger åt dom....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack GuW, mitt svar hade blivit mycket snarlikt ditt.Folk snor 10m meter papper och tar med sig det hem för att slå in alla paket med.
Jag har sett det själv, och nej, folk skäms inte ens när man säger åt dom....
Blompappret brukar vara gratis.Inte för att jag brukar handla på snICA och kanske allra minst en present men.. Varför försöka sabba en tradition?
![]()

Du är medveten om att det är helt valfritt var man väljer att göra sina inköp och att du dessutom är fri att bli helt självförsörjande om det nu är så att du lider av att någon annan får betalt?Mm på tal om snICA kommer jag ihåg när det var som mest tjabbel om plastkassarna och dom förmodligen inte fått fram alt. tillräckligt fort. Då hade dom helt sonika gått ner o hämtat matreturpåsar som står här o där för att sedan lägga dom hos sina dyra grönsaker..
![]()
..eller så var det bara kul att fansy snICA snatta gratis soppåsar till sina varorDu är medveten om att det är helt valfritt var man väljer att göra sina inköp och att du dessutom är fri att bli helt självförsörjande om det nu är så att du lider av att någon annan får betalt?

De löste problemet. Papperspåse som papperspåse...eller så var det bara kul att fansy snICA snatta gratis soppåsar till sina varor![]()
Ska du kasta snön åt helvete är det nog en sådan här maskin du ska ha istället.Min jävla snöslunga envisas med att bara packa ihop snön och slira internt istället för att kasta snön åt helvete.
Att använda den som är avsedd för typ fyra kvadratmeter till 150 meter infart lär ge träningsvärk. View attachment 493064

Varför känner jag att det antagligen skulle skapa en rutschkana innan den också havererar?Ska du kasta snön åt helvete är det nog en sådan här maskin du ska ha istället.
View attachment 493091
Hur gick det med numret?"Lite" som i allt framför torpedväggen...![]()
Ja, jag får ta och kika och se hur lätt det är att komma åt där med allt på plats. Man ser ju spåren efter kåpan som avlägsnats som själva fläktmotorn sitter innanför, och den är jag osäker på om man kan ta bort med innerskärm etc på plats...
Om du inte vill så behöver du inte tugga groggen innan du sväljer.Ser en tråd om mc-mässan. Sen en tråd om fest.
Blir glad.
Kollar kalendern för att spika eventen.
Blir förbannad, ska till en käkkirurg den dagen.
Jävla skit också.
Det är ju den tuggbara bottensatsen man vill åt. ?Om du inte vill så behöver du inte tugga groggen innan du sväljer.
Sånt har jag sett live och på film!Det är ju den tuggbara bottensatsen man vill åt. ?
Jag gjorde den resan för några år sedan.Blir förbannad, ska till en käkkirurg den dagen.
Jävla skit också.
Har du fått på käften?Ser en tråd om mc-mässan. Sen en tråd om fest.
Blir glad.
Kollar kalendern för att spika eventen.
Blir förbannad, ska till en käkkirurg den dagen.
Jävla skit också.

Jag har inte provat att besikta om ännu, men jag hittade detta på MHRFs hemsida:Hur gick det med numret?

|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |