Idag är jag förbannad därför att...

Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tydligen gick det inte att ordna :(
Men jaja, imorgon ska det pantas tomflaskor och torkas gamla snusprillor för återanvändning. :)

Det var lite dåligt, att det inte gick.

Ta en sväng ner till Lund så kan du få lite tomflaskor av mig också. Förvisso går nog bensinkostnaden och flaskorna på ett ut, men du får köra en gratisrunda i alla fall. :tummenupp
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det var lite dåligt, att det inte gick.

Ta en sväng ner till Lund så kan du få lite tomflaskor av mig också. Förvisso går nog bensinkostnaden och flaskorna på ett ut, men du får köra en gratisrunda i alla fall. :tummenupp
Han borde gå med i facket. Snart kommer man aldrig att få lön. Bara jobba gratis. :måna
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Han borde gå med i facket. Snart kommer man aldrig att få lön. Bara jobba gratis. :måna

Om du tror det blir så borde kanske du gå med i facket? Tänk om det visar sig att din lilla älsklingsidol Måna får rätt? Men då är det bara att ringa henne, så hjälper hon dig nog, så mycket PR som du ger henne. :bidragstagare
 

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Drog lilltån i en stol, då blev jag förbannad (och illamående) :mad:

ajajajgw9.jpg
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Om du tror det blir så borde kanske du gå med i facket? Tänk om det visar sig att din lilla älsklingsidol Måna får rätt? Men då är det bara att ringa henne, så hjälper hon dig nog, så mycket PR som du ger henne. :bidragstagare
Gå med i facket? :rofl
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Får man ogilla sk "nysvenskar" eller är man rasist då? :va


Jag ogillar massa nysvenskar, svenskar och annat pack.
Är jag människohatare då ?

Btw vem fan bryr sig, jag gör som jag vill!
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Alltså.. Jag är väl eg. inte förbannad. Mest förvånad över hur korkade folk är.

Jag slutade att förvånas ett tag då man efter 30 år inser att folk är exakt hur dumma som helst. Sån kommer det någon djävel och toppar det! Det borde inte gå men likförbannat så sitter man här och förvånas igen.

Jag är även förvånad hur Svensson lyckas överleva med alla enorma utmaningar såsom att andas, äta, sova och skita varje dag. Ren tur...

Näe jag håller med Bert Karlsson. Gör om Sverige till en diktatur.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Alltså.. Jag är väl eg. inte förbannad. Mest förvånad över hur korkade folk är.

Jag slutade att förvånas ett tag då man efter 30 år inser att folk är exakt hur dumma som helst. Sån kommer det någon djävel och toppar det! Det borde inte gå men likförbannat så sitter man här och förvånas igen.

Jag är även förvånad hur Svensson lyckas överleva med alla enorma utmaningar såsom att andas, äta, sova och skita varje dag. Ren tur...

Näe jag håller med Bert Karlsson. Gör om Sverige till en diktatur.

Vilket helvete dom måste ha alla små stackare.

Jag är inte heller förbannad, jag håller bara med dig.
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Filmen "Doomsday"!!!!
Maken till über-USA-kristen smörja har jag inte sett sen borats kyrkbesök i nämnda land...
Varje sekund tiodubblades pinan över den religiösa propagandan som dock kändes bekväm i förhållande till den totala avsaknaden av skådespeleri!!.. eller tvärt om.. :va :mad:
"Specialeffekterna" ej värda namnet får i denna film på sin höjd kallas effekter, effekter som hade varit skrattretande hade man inte blivit distraherad av det totalt urusla manuset...
Jag GARANTERAR er att denna film är sponsrad av amerikanska kyrkan alternativt en högst religiös fetknopp i texas med cowboyhatt!

Har inte så mkt mer att tillägga mer än: SE INTE DEN HÄR FILMEN FÖR GUDS(?) SKULL!!!

:jagkommerintekunnasovainatt
 

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Falsterbo
Hoj
Aprilia RSV Mille
1. Trist, men nästa gång sätter du den nog! :tummenupp

2. Slå in den med en hammare. Går inte det så köp en slägga. Går inte det så köp en sådan här:

3. Det är väl bra, så du slipper försvinna ner i ett potthål som slukar både dig och motorcykeln. :tummenupp

Nästa gång ska jag fanimig sätta skrivningen.

2, Våld? varför tänkte jag inte på det??? Kommer nog en säljes tråd sen på ett modifierat luftfilter till en SX500

3, Som det är nu, får jag ju inte ens köra hoj :mad:
Tror knappt att min sosse kontainer försvinner i ett potthål
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Setat i 1½h och stirrat på den här jefla pizzamenyn utan att kunna bestämma mig. Nu, när jag äntligen är klar, visar det sig att dom börjat stänga kl 21. istället för ansenliga kl 22. MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:

PS. Allt detta velande har även dragit ut på tiden tills man kan kalla sig berusad. Nu behöver jag ju inte köra och har således varit nykter 1½h i onödan. MAN BLIR ÄNNU MER FÖRBANNAD :mad:
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Drog lilltån i en stol, då blev jag förbannad (och illamående) :mad:


Jag drog höger lilltå i en kofot igår. Dendär kofoten förföljer mig, häromdan var den i sängen när jag skulle sova och igår var den på köksgolvet när jag skulle äta frukost.

Det är märkligt med lilltåsmärta. Först hörde jag smällen och undrade vem som lagt kofoten i högen på köksgolvet med foten utriktad, sen kom smärtan med besked.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top