Idag är jag förbannad därför att...

Belv tokigt omkörd inne i skogen av två Enduroister. Måste fan ha varit semiproffs eller nått för jävlar vad det gick fort.
Varför kan inte jag åka lika snabbt för:va

Ensam och uttråkad. Alla är på fest och själv ska man jobba imorgon :mad:

Trygghansa slutat med garageförsäkring:mad: Nu blev det genast dyrare o åka hoj.. Fy faan för F-Bolag..

Mailar 3 största handlarna i sthlm i hopp om att en eller två kanske svarar och ger mej pris på lite prylar/jobb. Ingen svarar.... Vad är problemet, året är 2008! Datorer finns! E-mail funkar! Försöker vidare runt stan....

Samma, fast jag ska inte jobba imörrn.

Ensamt är tråkigt. Njuter inte ens av att vara själv även om jag väljer det. Blir uttråkad lika fort ändå. Halv tio... hmm vad ska man göra nu då?

Last edited:
Förstår inte hur folk kan njuta av att vara själva. Är för social för såna tråkigheter.

Enligt inlägget han gjorde verkade åtminstone inte han njuta av det (http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3559082&postcount=59).

Att vara för sig själv för att man vill är inga problem, alla behöver lite tid för sig själva ibland, men är det inte självvalt kan det vara ett helvete.

Och vill man vara lite positiv så har han ju sällskap på SH, så social är han. :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul