Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
Har jag bestämt mig för vilka åsikter du har? Vad jag vill minnas så är det väl ändå du som frivilligt talat om vilken sida du står på.Nu drar du en väldig massa slutsatser ur tomma luften, och varför skulle jag ens vara intresserad att diskutera med någon som redan på förhand bestämt sig för vilka åsikter jag har? Att du dessutom redan nu börja kasta ur dig förolämpningar känns bara lågt och helt obefogat.
Jag har inga problem med dig och jag tror säkert vi skulle komma bra överens i verkliga livet, men nu känner jag att det är dags för dig att backa och tänka dig för. Som jag skrev behöver man inte söka gräl där det inte finns något att hämta.
Jag söker inte gräl, jag efterfrågade en förklaring. Det lät som att du ansåg dig ha något att tillföra i debatten, men sen försökte du slingra dig med undanflykter som "orkar inte" och "har du inget bättre för dig än att starta bråk?". Jag bad dig bara utveckla resonemanget att Putin på något sätt skulle ligga bakom den massiva prisökningen på el och drivmedel som pågått under många år av sossestyre trots att hans krig inte ens pågått i ett.
Att obekväma sanningar svider kan väl inte jag rå för, om du tar det som en förolämpning när jag påtalar sånt som är sant så säger det väl allt som behöver sägas...
Framförallt inte om man dessutom väger in tidigare diskussioner, då känns det ännu mer sannolikt att det var just den diskussionen du var på väg att ge dig in i... Och du hade ju faktiskt kunnat förklara redan i ditt första svar till mig att du pratade om något helt annat, istället för att ducka vidare