Idag är jag förbannad därför att...

Fick resultatet på duggan i klinisk biokemi.......

26 av 230 studenter klarade godkänt. När över 200 studenter misslyckas borde man kanske överväga att lägga om examinationsmetoderna.

Jag fick 3,7 av 10 vilket gör att jag är bland de 100 bästa men vad hjälper det när det inte är godkänt:huvet . Skall man se det positivt så är damen som gjorde detta prov inte involverad i sluttentan.....:)

Känns tryggt o höra att proven inte är för lätta om man ska bli läkare:tummenupp

Det gör det va......

På den positiva sidan noteras att jag kommit till intervju på KI nästa vecka så med lite flyt så blir det sthlm till hösten....

Då får man gratulera:tummenupp Känns tryggt o veta om man ramlar in efter en marksyning att läkaren både kan hjälpa till o lappa ihop en själv och hojen:D

:mad: PMS kärring som var chef i en skoaffär, för att göra en lång historia kort så hade jag skickat ett email (vilket hon ville efter tfnkontakt) och inte fått svar varav hon svarade när jag besökte affären "jag försökte ringa dig då vårat datasystem inte kunde ta emot bilder "
:va Hm konstigt jag hade inga missade samtal men du kunde väl ha svarat på emailet :confused:

- jag vet inte hur man skickar email :huvet

Sedan började hon referera till sina egna barn när vi började diskutera skador på skor. Jag skiter fullständigt i dina ungar :mad:, det visade sig att "ungarna" var 22-respektive 25 år, dags o släppa taget om ungarna och gå en datakurs :gnissla

Last edited:
Jag e förbannad :mad: på allt och alla.

Världen kan fullständigt dra åt helvete! :emo

Edit:
Jag e fullständigt övertygad om att det sitter en liten tomte på min ena axel (fast i en annan dimension så att man inte ser honom) som ser till att precis allting som kan jävlas gör det och att allt som kan gå åt helvete går åt helvete....och när jag får tag i den där lilla gnfghhnmbbbaaaa......! :mad:

Last edited:
Jag blir så jävla förbannad på idioter som e dumma nog att lägga handpenning på uppenbara bluffannonser!!!..
Tack vare såna jävla nötter som dessa nötter som lurar folk kan fortsätta.

Fan dra åt helvete era naiva jävlar...

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back