Idag är jag förbannad därför att...

Jävla förbannade skitväder till eländes helvete då....kallt och jävligt, och nog fan slänger det ned snö i Västerås, med löfte om mer av den varan imorgon.

Jättebra, övningskör imorgon...som tur är ligger väl det knappast kvar det lilla som kommer ned, men kallt lär det bli.

Det har kommit mer snö under mars/april än på hela vintern...stabilt du kung Bore! :gnissla :gnissla :gnissla

/J - vill ut med egna bågen så mycket det bara går, men vädret sätter P...

En såndär fruktansvärt oduglig/dålig dag igen :huvet

Man blir förbannad :mad:

Jävla skitväder!!! :4skrika Det har snöat ett par timmar nu och börjar bli vitt ute. Våren ska vara här nu med värme och sol juh. Inte nån jävla snö!!! :6surkart :6surkart :6surkart

// Lena

...skinnstället jag skulle beställa finns inte i svart/vitt/grått längre. Fan! Nu blir det ett helsvart istället.

Last edited:
Ok, men..

..det räckte inte med att skriva ett inlägg om det?

Det håller jag naturligtvis med om. Men när jag skrev det första gången blev det syntax error på sporthoj och inläggen kom aldrig fram... trodde jag.

Å andra sidan är jag faktiskt dubbelt så jävla förbannad.

....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.

De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..

....för att Leksand är så djävla sopiga när det gäller.. De kan vara överlägsna en hel säsong för att sedan klappa ihop när det blir allvar.

De är som en osäker snorunge som först leker ball genom att utklassa småungarna på gatan men sedan springer hem gråtandes utan kamp när han plötsligt tvingas spela mot jämnåriga..

:fakta

Helt otroligt..

Jävla Leksand, nu blir det säkert ekonomisk kris i klubben och så lägger de ner damlaget :mad: dessutom bor jag på fel ställe dubbel :mad:

Titta på laguppställningen. Nej, det är inte 1996 längre.

Leksand är alltid som sämst när det gäller som mest. Under försäsongen eller allsvenskan kan de vara hur dominanta som helst. Men när det sedan är på riktigt... Ja, då går det åt helvete. Är så enormt besviken på dem. Min 28-åriga karriär som Leksandssupporter kan troligtvis vara över.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back