Idag är jag förbannad därför att...

Haha jag har nästan suttit och väntat på den posten :D

Well here it is!!! Var kommer allt piss ifrån? Bajset är okej man hinner ju fram o lyfta upp den lilla jäkeln innan det landar på golvet men kisset är ju helt omöjligt..han turbokissar innan man hinner andas och tänka "faan".
Jag är en mindre entusiastisk valpägare idag :postnataldepression

Leksand är alltid som sämst när det gäller som mest. Under försäsongen eller allsvenskan kan de vara hur dominanta som helst. Men när det sedan är på riktigt... Ja, då går det åt helvete. Är så enormt besviken på dem. Min 28-åriga karriär som Leksandssupporter kan troligtvis vara över.

...kunde inte sagt det bättre själv!
Det ursvenska "sämst när det gäller" har sitt högsäte i Leksand tror jag. :gnissla

Jag har tröttnat på hockey sedan länge, troligtvis mest pga Leksands eländiga förmåga att dominera grundspel och klappa igenom när det gäller, ÅLBETEN!

/J

:D lessen att jag fnissar loss här men jag ser framför mej hur du ligger å håller så kärt i mobilen när du somnar :rolleyes: du får säga åt pöjken du har att ha slutar smsa så sent :tungan :D

Så dags snarkar pöjken.. det är snarare en heffatant som smsar :rolleyes:

Leksand är alltid som sämst när det gäller som mest. Under försäsongen eller allsvenskan kan de vara hur dominanta som helst. Men när det sedan är på riktigt... Ja, då går det åt helvete. Är så enormt besviken på dem. Min 28-åriga karriär som Leksandssupporter kan troligtvis vara över.

Huvudet på spiken...
Börjar ledsna jag med. Varför ödsla energi på att supporta när man vet att de kommer vika ner sig och göra sina sämsta matcher när det är som viktigast som sagt?!

men men.. man lär väl sitta och gnälla nästa år igen när de precis blivit rövknullade i kvalserien ytterligare en gång efter en f.ö överlägsen säsong ... :(

1. Vaknar
2. Snöar
3. Re(s)tskatt 3000kr
4. Firar med mikrade fiskbullar.:3freak
5. Bäst på TV just nu Tillbaka till Aidensfield :zpy

:gråta

6. Var och tog ut pengar i bankomaten, men glömde ta pengarna med mig....

Fick resultatet på duggan i klinisk biokemi.......

26 av 230 studenter klarade godkänt. När över 200 studenter misslyckas borde man kanske överväga att lägga om examinationsmetoderna.

Jag fick 3,7 av 10 vilket gör att jag är bland de 100 bästa men vad hjälper det när det inte är godkänt:huvet . Skall man se det positivt så är damen som gjorde detta prov inte involverad i sluttentan.....:)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back