Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Köp INTE ett delat ställ. Det är sämre på alla sätt.
Billigare, men betydligt sämre skydd och passform. Stället ska sitta perfekt när man åker, och om man kraschar. Den dag du smackar hårt i backen, spelar nog inte den praktiska funktionen vid McDonalds så stor roll.PacMan skrev:Det är väl i regel billigare med delat, och betydligt mer praktiskt. När man sitter på McDonken är det gött att kunna plocka av sig bara jackan t.ex.
PacMan skrev:Det är väl i regel billigare med delat, och betydligt mer praktiskt. När man sitter på McDonken är det gött att kunna plocka av sig bara jackan t.ex.
Henkmaster skrev:Mitt bästa tips är att prata med säljarna och då givetvis med de kvinnliga (om det finns sådana).
Kvinnliga säljare har betydligt bättre smak och kunskap när det gäller passform, estetik och rent "vett".
Men MC butiker brukar inte alltid ha enbakom disken, men har Du tur så fixar det sig.
i
Miss_Orchidee skrev:jag har sökt massa jobb innom Mc kläder....men inte fått nått alls.......
DucatiRacer skrev:Köp ett som sitter tight överoch
...
Lägg sen ut lite fina bilder...
MostWanted_NKPG skrev:men vafan ska man tänka allt ur säkerhetssynpunkt så ska man antingen skita i hojjåka eller se ut som en jäkla goodyyeargubbe med hockyutrustning.. huvudsaken du har ryggskena, ställ, handskar, stövlar och en bra hjälm så duger det gott och väl.
gojje skrev:Men hur ska JAG göra då?
jag har provat dainese damställ... 2 delat i o för sej.. men d e för kort!! måste köpa sån förlängning i midjan för att d ska räcka över axlarna...
annars blir d ju för stort om jag tar större storlek![]()
då lär jag ju ALDRIG kunna ha raceställ![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |