Idétorka vid bilval

Är det nå trycka i de här, Btw, är det någon som har haft en liknande, och hur bra håller dom ihop?` :)

Tryck och tryck. Det är åtminstånde bra kräm i försäkringspremien! 18000:- på mig, och då är jag en gubbe jämfört med ts...

Tryck och tryck. Det är åtminstånde bra kräm i försäkringspremien! 18000:- på mig, och då är jag en gubbe jämfört med ts...

eeehh,, BMW M5 stryks ur listan, Är väl M5 namnet som gör att nissarna på if/th/lf får hicka...

Snabb fråga nu, Honda prelude, 90-94 versionen (tror jag) RWD eller FWD på den? gittar fan inte infon ngnstanns om den

Är det nå trycka i de här, Btw, är det någon som har haft en liknande, och hur bra håller dom ihop?` :)

315HK 0-100 på 6.3sek, väger 1750kg. Rör på sig tillräckligt för att vara rolig!

Men, vill du ha en förbannat rolig bil med fyrkrafs? Kolla då på Golf V6 4motion! Där har du rolig bil!

Nu ligger dom lite högre, men med dagens kris, så ska du nog se att en och annan sjunker lite.

http://www.blocket.se/vi/16260623.htm?ca=17_s

En polare till mig köpte den här för någon vecka sedan, så som du ser går det fynda!
http://www.blocket.se/vi/17422490.htm?ca=17_s

eeehh,, BMW M5 stryks ur listan, Är väl M5 namnet som gör att nissarna på if/th/lf får hicka...

Snabb fråga nu, Honda prelude, 90-94 versionen (tror jag) RWD eller FWD på den? gittar fan inte infon ngnstanns om den

99.9 % säker på FWD...

99.9 % säker på FWD...

satan, var nästan säker på det, men den är ju så clean tycker jag :)

Men, För att sumera! Majoriteten här tycker S13 suger å s14 är Lite bättre, men tycker att jag egentligen borde köpa en skyline/supra.

Så vi fortsätter;

Supra MkIII, någon som har ägt? pissig försäkring? hk antal (eazy peazy att trimma?) (vikctigt!!!:D ) rolig att köra? samma frågor på Impreza gt.

Feed me On Information :) :yoparty

satan, var nästan säker på det, men den är ju så clean tycker jag :)

Men, För att sumera! Majoriteten här tycker S13 suger å s14 är Lite bättre, men tycker att jag egentligen borde köpa en skyline/supra.

Så vi fortsätter;

Supra MkIII, någon som har ägt? pissig försäkring? hk antal (eazy peazy att trimma?) (vikctigt!!!:D ) rolig att köra? samma frågor på Impreza gt.

Jag har kört en del bilar i mina dagar men min Impreza GT:00 är den klart roligaste bil jag kört. Dyr försäkring, drar jävla massa soppa, lite bristfällig kvalitetskänsla i inredning men annars en kanonbil. Hitta helst en otrimmad, om originalsystem sitter kvar byt till ett kvalitativt 3 tum:s helst utan kat, då får du en jävligt rolig bil kan jag lova :yoparty :yoparty

Så vi fortsätter;

Toyota Supra MK3 232 BHP. Självklart är den rolig att köra, säkert inte vidare svår att trimma.

Impreza är också en förbannat rolig bil, inte vidare svår att trimma. Men också rasbenägen vid trim om du inte gör något åt tex växellådan!

Kan dock sätta pengar på att med stilen du har, kommer du lägga din första bil väldigt tidigt! Får hoppas att du överlever den smällen dock! :tummenupp

315HK 0-100 på 6.3sek, väger 1750kg. Rör på sig tillräckligt för att vara rolig!

Men, vill du ha en förbannat rolig bil med fyrkrafs? Kolla då på Golf V6 4motion! Där har du rolig bil!

Nu ligger dom lite högre, men med dagens kris, så ska du nog se att en och annan sjunker lite.

http://www.blocket.se/vi/16260623.htm?ca=17_s

En polare till mig köpte den här för någon vecka sedan, så som du ser går det fynda!
http://www.blocket.se/vi/17422490.htm?ca=17_s

Tja du .....

Jag hoppas att han inte drabbas av kamkedjerassel...................

Är inte kedjorna med löpskenor och drev bytade så bör han göra sig av med golfen fort som fan............

Toyota Supra MK3 232 BHP. Självklart är den rolig att köra, säkert inte vidare svår att trimma.

Impreza är också en förbannat rolig bil, inte vidare svår att trimma. Men också rasbenägen vid trim om du inte gör något åt tex växellådan!

Kan dock sätta pengar på att med stilen du har, kommer du lägga din första bil väldigt tidigt! Får hoppas att du överlever den smällen dock! :tummenupp

Vet du, jag tror du har helt rätt.. tyvärr, era försäkringspremier kommer att höjas..... dumma mig :mad:

Men jag har goda nyheter också!!

http://www.blocket.se/vi/17138961.htm?ca=9_s

grabbar, vi behöver inte leta mer (L)(L)(L)(L)

Last edited:
Hade jag varit du hade jag fortfarande köpt nåt billigare, men ändå hyffsat skoj, och sen köpt en dyrare bil sen, när du klarat av alla nybörjarmisstagen.

Hade jag varit du hade jag fortfarande köpt nåt billigare, men ändå hyffsat skoj, och sen köpt en dyrare bil sen, när du klarat av alla nybörjarmisstagen.

Det är ju det som jag borde göra, men jag är ju inte störtcool då ju :( :va

jag vill vara cool samtidigt som jag får körkortet. Skämt åtsido

Jag har ju funderat på en Pegg 206 GTI, Golf GTI Mk3, och liknande bilar, men dom är ju så jeffla små!!! :( sen framhjulsdrivet å alldeles för många dörrar för mitt tycke å smak. Men borde jag göra det? Ja! Kommer jag göra det,, troligtvis inte....

Men när vi väl är inne där, Någon som har haft 206 GTI eller en trea gti? :)

älskar er för att ni försöker få mig smartare, men ni kommer nog misslyckas

Håller med där faktiskt, min far hade ett bra uttryck för när man har sönder saker och ting i oförstånd eller gör dåliga affärer: "Lärpengar"....

Ähh, skit i vad de andra säger, köp det du vill ha. Du är bara 18(?) en gång.

:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...