h051n
Ny medlem
Polaren ska betala i kassan och det står en vacker kassörska, polaren blir lite nervös och drar sitt gymkort typ 3 gånger innan jag lite diskret säger att det är fel kort han drar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det är ditt eget fel. Du kör så hårt med henne i sovrummet så hon inte har energi att tänka i övrigt.Har en flickvän som är expert på att döpa om saker, tyvär minns jag inte allt.
Men Stekpanna heter numer Diskpanna eftersom den låg i diskhon vid något tillfälle.
Underarmen = Smalarm eftersom det heter smalben..
Men då har smalben blivit underben vid några tillfällen.
Jag vet att ett är fel, men är det Mästertjuven i stövlarna, eller Tjuven i mäster stövlarna ?
Nääee älskling det är Mästerkatten i stövlarna..
Har stoppat henne i trapphuset och undrat om hon verkligen ska gå ut sådär? (I luddiga innetofflor när vi skulla åka och handla)
Hon tittade på mig som ja var en idiot och frågade om det var något fel på tröjan ?
Mycket roligt bjuder hon på, listan kan göras lång efter 5år![]()
En polare till mig vaknar sjukt bakfull (ni vet sådär så om man öppnar ena ögat bara lite så känns det som nån drar in 20 000 volt rakt in i hypofysen), känner att det smakar sommarsvullen grävling i munnen så han staplar ut i badrummet och öppnar badrumsskåpet för att skölja munnen med munvatten. Tyvärr så råkar han ta fel flaska och tar istället Salubrin flaskan, som dessutom har bra mycket större öppning än munvatten flarran. Efter att ha hällt halva salubrin flaskan i halsen och resten i ansiktet så är vomeringen ett faktum. Morgonstunn har guld i mun!
Snubben såg rätt fundersam ut faktiskt.
Har en flickvän som är expert på att döpa om saker, tyvär minns jag inte allt.
Men Stekpanna heter numer Diskpanna eftersom den låg i diskhon vid något tillfälle.
Underarmen = Smalarm eftersom det heter smalben..
Men då har smalben blivit underben vid några tillfällen.
Jag vet att ett är fel, men är det Mästertjuven i stövlarna, eller Tjuven i mäster stövlarna ?
Nääee älskling det är Mästerkatten i stövlarna..
Har stoppat henne i trapphuset och undrat om hon verkligen ska gå ut sådär? (I luddiga innetofflor när vi skulla åka och handla)
Hon tittade på mig som ja var en idiot och frågade om det var något fel på tröjan ?
Mycket roligt bjuder hon på, listan kan göras lång efter 5år![]()
Man skall inte pilla ner en prilla i en avslagen öl för att 2 minuter senare glömma av att ölen var avslagen![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |