Ibland funkar inte hjärnfanskapet...

Polaren ska betala i kassan och det står en vacker kassörska, polaren blir lite nervös och drar sitt gymkort typ 3 gånger innan jag lite diskret säger att det är fel kort han drar.

Jag skulle blanda tapetklister med vatten en gång. Jag läste 1,5 dl och inte 1,5 liter. Två gånger :dummer

sitter trött framför laptoppen en natt, somnar till några ggr, vaknar till och tänker stänga av datorn.
försöker dra fingret över startmenyn för att stänga av, senast jag kolla så har jag ingen touchskärm på den.

Har en flickvän som är expert på att döpa om saker, tyvär minns jag inte allt.

Men Stekpanna heter numer Diskpanna eftersom den låg i diskhon vid något tillfälle.
Underarmen = Smalarm eftersom det heter smalben..
Men då har smalben blivit underben vid några tillfällen.

Jag vet att ett är fel, men är det Mästertjuven i stövlarna, eller Tjuven i mäster stövlarna ?
Nääee älskling det är Mästerkatten i stövlarna..

Har stoppat henne i trapphuset och undrat om hon verkligen ska gå ut sådär? (I luddiga innetofflor när vi skulla åka och handla)
Hon tittade på mig som ja var en idiot och frågade om det var något fel på tröjan ?

Mycket roligt bjuder hon på, listan kan göras lång efter 5år :hihi

Men Stekpanna heter numer Diskpanna eftersom den låg i diskhon vid något tillfälle.

Jag vet att ett är fel, men är det Mästertjuven i stövlarna, eller Tjuven i mäster stövlarna ?

Har stoppat henne i trapphuset och undrat om hon verkligen ska gå ut sådär? (I luddiga innetofflor när vi skulla åka och handla)
Hon tittade på mig som ja var en idiot och frågade om det var något fel på tröjan ?

Det är ditt eget fel. Du kör så hårt med henne i sovrummet så hon inte har energi att tänka i övrigt. :tummenupp

Man skall inte pilla ner en prilla i en avslagen öl för att 2 minuter senare glömma av att ölen var avslagen :gnissla

En polare till mig vaknar sjukt bakfull (ni vet sådär så om man öppnar ena ögat bara lite så känns det som nån drar in 20 000 volt rakt in i hypofysen), känner att det smakar sommarsvullen grävling i munnen så han staplar ut i badrummet och öppnar badrumsskåpet för att skölja munnen med munvatten. Tyvärr så råkar han ta fel flaska och tar istället Salubrin flaskan, som dessutom har bra mycket större öppning än munvatten flarran. Efter att ha hällt halva salubrin flaskan i halsen och resten i ansiktet så är vomeringen ett faktum. Morgonstunn har guld i mun!

Borsta tänderna med Helosan kan också ge den effekten...

Har lyckats gå ut i t-shirt i -25 för att starta vinterbilen en halvtimma innan jobbet för att få lite värme i aset.
Självklart låg hemnycklarna på skrivbordet brevid telefonen tillsammans med arbetskläder, verktyg, osv.

Bara att börja skrapa rutor och stressa ut i obyggden efter reservnyckeln. Kallt var det.

Fast, jag har också stressat in på banken på lunchen och sagt att jag vill köpa virke. :dummer Snubben såg rätt fundersam ut faktiskt.

Hälla ketchup i dricksglaset & cola på köttfärsen är ju en klassiker.

Det kanske är därför ni är ihop?

Häromdagen skulle jag montera av bakluckan och hade förberett genom att koppla ur strömmen, inredningen och belysningen. Försläpper lite på bultarna som håller fast luckan med karossen och släpper ner luckan för att se så att den går att stänga hyffsat, luckan går igen... tänker att hur fan ska jag lösa detta, sätena fäller man innifrån bagaget, satan, måste jag dra ut halva inredningen?? Efter ett antal suckar samlar jag mod och går och frågar polaren som är bilmek vad som är enklast. Han kommer och tittar och skrattar, funkar inte nyckeln? Tittar och ser att jo, finns ju ett nyckelhål där! :huvet

Lämna in jackan på kemtvätt två sekunder innan dem stänger och gå hem i tröja för att inse att hem och bilnycklar låg i jackan, va bara gå till bussen i tio minus för att åka till polarn och hämta reserven

Klä på sig och dra till jobbet. Sitta på fullsmockad tunnelbana och känna att jeansen knölar vid ena byxbenet. Dra ut gårdagens kalsonger ur byxbenet ... :död

Värsta jag gjort är väl parkera i grannens garage. Som jag nämnt i en tidigare tråd om pinsamheter.

Next to that är väl att ta fel tandborste.

I övrigt är min hjärnkapacitet ypperlig.

Stressad kund ska lämna sin bil på service, vi tar alla uppgifter, han tackar så mycket, rusar iväg och åker till jobbet i bilen.

Dåligt med sömn inatt.
Slog igång kaffebryggaren med vällingpulver i filtret.
Kändes väl lagom, så jag valde att skölja ur nappflaskan innan lillan fick den.

Kaffefiltret har man ju glömt några gånger...

Har förmågan att glömma var jag gör av saker plötsligt..

Bara jag som letar efter något att skriva med när man har en penna i handen?

Brukar också gå runt i verkstad på skolan och hota klasskamraterna med stryk om de inte ger tillbaka min mobil som jag är stensäker på att de snott och gömt för att sedan hitta den på olika konstiga ställen där jag lagt ifrån den. Lika skämmigt varje gång :P

Borstat tänderna med handkräm.Satt mej i en annan bil på en parkering och undrat varför låste jag inte ?

*/ ?>
Back