Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
konstigt, jag köpte den oxo, fast jag fick 60000 emelleanMrGooFy skrev:Jag köpte den.
Bytte jämt mot rettan.![]()
Ravetrancer skrev:konstigt, jag köpte den oxo, fast jag fick 60000 emellean![]()
det var min nya svart lamborghini, 75000 ville han ha. Men så fick han se min retta o då gav han mig Labben + 60 000kr emellan.....så jag e nöjd o glad......Joker skrev:Fan jag hann inte se vad det var, ngn bild som ngn har sparat?
Och vad var priset ngn?
![]()
Ravetrancer skrev:det var min nya svart lamborghini, 75000 ville han ha. Men så fick han se min retta o då gav han mig Labben + 60 000kr emellan.....så jag e nöjd o glad......![]()
jag vet inte, är du intresserad så kan jag ta o räkna lite på det....Joker skrev:Allvarligt??
Vad skulle du ha för rettan annars?
Ravetrancer skrev:jag vet inte, är du intresserad så kan jag ta o räkna lite på det....
//R
Conrad skrev:Jag hann aldrig se annonsen, men var det inte en replika då? Man kan ju köpa byggsatser för ganska små summor...
Fast jag skulle nog föredra den som 11 kW och 125cc.Jonne_boy skrev:se till att den blir strypt till 25 kw så blir det en perfekt mellanklassare![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |