Holmquin
Medlem
Tack för idé, tips och info! Jag har ingen aning om jag haft eller kommer få problem med bränsletillförsel..skall forska runt och se vad andra KTM-motardare pratar om. Lycka till med bygget, kul att följa bilder och video!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för idé, tips och info! Jag har ingen aning om jag haft eller kommer få problem med bränsletillförsel..skall forska runt och se vad andra KTM-motardare pratar om. Lycka till med bygget, kul att följa bilder och video!
Snyggt. Vadå inte provat ännu?Hur lyckades du hålla dig från att dra igång den?
Klockan var 22 på kvällen så jag ville inte väck Bertil och Inga-maj (mina grannar)
![]()
Nä, man får kanske visa hänsyn ibland. Men det är inte kul.Jodå, men jag vill inte töja på gränserna.Va, uppskattar de inte lite tvåtaktssmatter och skrammel?Nä, man får kanske visa hänsyn ibland. Men det är inte kul.
Den är så fin =)
Har du funderat nåt mer på att bänka den? Kan du sova utan o veta hur stark den är?![]()

Det är ju alltid kul att veta HK, även om det inte spelar roll om man är nöjd med hojens karaktär.
Sen om du blir sur på att bli omkörd av nyare Aprillior, varför inte se över möjligheten att trimma lite? Porta m.m., annars är det en kul sak i sig =)

På 5an går detGår det ens åka på två hjul vid WOT?
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |