gluffis
Slowrider
Det funkar alldeles utmärkt.
Som jag trodde då Kanske skulle ge sig på ett uppgraderingsprojekt i vinter då...
edit: vad får man slanta för 650 block+topp någorlunda komplett ?
Last edited:
Det funkar alldeles utmärkt.
Lägg upp en bild på motorn så får du snart hjälp. Grundtipset är att 04 fick kokusantändning och delad kopplingskorg.
Jag var rätt sugen på mekanot du köpt men gissade att stora motorn var för gammal och jag vill ha något som är lv-reggat.
Som jag trodde då Kanske skulle ge sig på ett uppgraderingsprojekt i vinter då...
edit: vad får man slanta för 650 block+topp någorlunda komplett ?
Har inte orkat gå igenom alla sidor så om frågan inte har varit uppe så kommer den nu
Jag ska snart skaffa större hoj och har många som ja vet är bra på förslag! Men så dök de upp en Husa, en FE 400 E -01 om man ska vara exakt Hur är dom maskinellt? E de nåt man kan åka på ett tag eller rasar de efter några mil? Även gällande elstarten och kicken som inte verkar vara de bästa på dom
Jag bor ju på landet o har mycke skog så blir ju lätt att man dönar ut o har lite kul förmodligen, men den är ju tänkt som övningskörningshoj med farsan, o vi åker ju ganska långa sträckor ibland. Har funderat på Honda XR 600, Kawasaki klr 650 och suzuki dr 600 Är detta vettigare förslag? (passar väl inte o fråga här men ni verkar veta vad de e för grejer)
Ihelvete! Jag vill ha nåt man KAN åka till göteborg med , Möjligvis den fe 400 men de verkar inte vara en höjdare med delar eller va tycker du Alle?
Mycket riktigt, KTM 625Det är inget du kör gata med då är xr eller krm 625/640/660 valet
Är det immobilizer på en sån där? I bilvärlden är det precis sådär det blir när immobilizern inte känner igen nyckeln, den startar, sen kommer den på bättre tankar och stannar igen.
Fast en Sem-tändning med några år på nacken brukar vara betydligt effektivare startspärr än kodade nycklar och annan modern skitHa ha ha, det finns inte ens tändningslås
Ha ha ha, det finns inte ens tändningslås
Är ventilerna rätt justerade? Är tändsystemet schysst? Förvisso sitter det Kokusan på -04rna men även det kan gå sönder... Soppa i tanken? Soppakranarna öppna?Glömde säga, det är en -04 så jo, det är tändningslås. Och jo det är rätt nyckel
Grejen är väll den också att den ger livstecken ungefär var 10onde kick försök.. Brukar normalt sett få kicka 1-10 gånger för att få igång den..
finns de nån i stockholm som skulle kunna ge mej en kick lektion på en 650 =/ 2 snart brutalt svullna fötter å sjukskriven .
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Prövotid på AM-körkortet införs
En ändring i körkortslagen ... |
|
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna
Husqvarna Motorcycles har p... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!
Carlbarks motor arrangerar ... |
|
”Vårservice”!
Ibland hinner man inte rikt... |