hållundan
Emozione!
Hmm, funderar som as faktiskt.....Kikar på massa bilder, dreglar som fan framför dattan........O vipps kommer orutinerade jag å ställer frågan...
Hur i helvete gör man??
Menar givetvis
Stoppies, wheelies... =)
Man vurpar som as första gångerna eller???
tips tack!
Hur i helvete gör man??
Menar givetvis
Stoppies, wheelies... =)
Man vurpar som as första gångerna eller???
tips tack!


