men hallå! nu snackar vi sport hojjar här va!
dessutom så menar jag inte att man ska ha armarna i 90 graders vinkel! man ska böja dom så lite som möjligt! men så kan jag inte tala för hur det är på en SM. och nej...jag brukar inte göra stoppies på gropigt underlag. jag menade snarare att om man bara utnyttjar framdämparna på hojen så niger (fjädringen bottnar) hojen väldigt lätt. och då blir det som att köra in i en vägg...ont so waite, ont so waite
dessutom så menar jag inte att man ska ha armarna i 90 graders vinkel! man ska böja dom så lite som möjligt! men så kan jag inte tala för hur det är på en SM. och nej...jag brukar inte göra stoppies på gropigt underlag. jag menade snarare att om man bara utnyttjar framdämparna på hojen så niger (fjädringen bottnar) hojen väldigt lätt. och då blir det som att köra in i en vägg...ont so waite, ont so waite
Tom Byron skrev:Jag har inte gått någon kurs, men lite stoppis kan jag få till. Gör du stoppis på så pass gropigt underlag att du måste fjädra med armarna så ...........är du GUD!!!!!!![]()
Hur gör du med en fet polare bakom när du panikbromsar? Ska du ha "böjda" armar då oxå.........??
....eller prova å göra stoppis med skjuts så får du se på böjda armar.........
...........har jag fel eller.............??
