Hur skulle ni tycka?

Jag hade tyckt att lite radbrytningar och indelningar i stycken...hade varit på sin plats.

Jag hade tyckt att lite radbrytningar och indelningar i stycken...hade varit på sin plats.

Fast hon använder ju både punkt och stor bokstav, förutom en ansenlig mängd utropstecken! Inget fel på förmågan att stava eller formulera sig heller. Jag tycker du skall vara tacksam.

• Gilla
Reaktioner: SGM
Fast hon använder ju både punkt och stor bokstav, förutom en ansenlig mängd utropstecken! Inget fel på förmågan att stava eller formulera sig heller. Jag tycker du skall vara tacksam.

:hihi Jaja, man får vara glad för det lilla.

Nu gör det mest ont i ögonen att försöka läsa något i den kompakta textmassan. :D

funbike i västerås. Fick faktiskt hem den igår, allt verkar bra, men jag fick inte någon tankpad, vilket jag hade när jag lämnade in den.. men men

Jävla skit, blir så in i helvete förbannad när jag läser sånt här mig tycks det som att vissa har kompetens att driva verksamhet i någon tappning alls.

En stor jävla ursäkt från funbike i västerås med vettig kompensation å det inträffade är minimum i sammanhanget. Radbrytningar,komma dito bekommer mig inte ett skit, sluta å gnäll för faen.

En fet eloge till jennapenna att stå ut med skiten(funbike) :Bugar

Att jag uttalar å det grövsta beror på följande : been there done that.

Last edited:
gud jag hade nog blivit rasande galen och stod på mattan där i verkstan flera gånger. visst 10mil hit och dit men där hade jag inte kunnat håller mig.
är det så att de ska väntar på nån del kan det ju bli förseningarna men så som du beskriver det hela är det ju bara för mycket. hoppas din hoj är okej nu i alla fall

14dagar från beställning eller från det att varan kommit?

Anledningen att jag är lite bitter på sånt är tex min 3månaders väntetid på delar till KTMen härom året som varje vecka lovades komma om en vecka..

14 dar från det att du fått varan. Distansavtalslagen.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden