Hur skulle er röst falla om det var val idag?

Parti

• Antal röstningar
    0
Jag skulle om det var val idag ha röstat på Vänstern eftersom dom känns mer som det "arbetarparti" som jag söker än något annat, och jag skulle haft lust att rösta på SvD just för att alla övriga...QUOTE]Du väljer mellan V och SD?

Frågan vad för slags folk som röstar på SD kan nog anses besvarad...

Hmm hur kommer det sig att de flesta som jobbar som polis, väktare eller har någon som helst aning om hur dagens samhälle ser ut idag röstar eller stödjer SDs invandringspolitik medans övre medelklassfjollor som tror sig vara smartare än alla andra, bor i områden helt fritt från invandrare gärna skriker rasist åt de som blir utsatta av Monas politik och röstar V?

Ungefär som miljökämparna, de som inte påverkas av förändringarna som görs hyllar Al gore och går och köper miljöbilar och extra dyr mat och känner sig jätteduktiga... medans samhällets mest utsatta som knappt går runt i dagsläget får det ännu tuffare pga. högre bensinskatt etc inser att Växthuseffekten är ingenting annat än en bluff. Företag kånkar pga högre elavgifter osv osv..

tänk tänk tänk

angående vilket parti som har haft mest brottslingar i sig och nazister och kommunister ... tja kika på vilket parti som har en eko-brottsling som partiledare idag det säger väl en hel del :D

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=740619

det här förslaget sympatiserar jag med utan att veta mer än vad som står i artikeln..

å som vanligt är oppositionens kritik tagen ur luften och överdramatiserad, på gränsen till löjeväckande eftersom de inte verkar förstå innebörden av förslaget; men det kan givetvis vara artikeln som brister lite..

Utan vidare detaljer ar det svart att avgora lampligheten i forslaget, men som kuriosa kan namnas att min fru var tvungen anta forsorjningsplikt genom att skriva under en affidavit of support innan jag fick uppehallstillstand i USA...

Skillnaden ar givetvis att jag knappast kunde klassas som flykting. Finns det nagra siffror pa hur stora de olika kategorierna av invandrare ar?

Hmm hur kommer det sig att de flesta som jobbar som polis, väktare eller har någon som helst aning om hur dagens samhälle ser ut idag röstar eller stödjer SDs invandringspolitik medans övre medelklassfjollor som tror sig vara smartare än alla andra, bor i områden helt fritt från invandrare gärna skriker rasist åt de som blir utsatta av Monas politik och röstar V?

Ungefär som miljökämparna, de som inte påverkas av förändringarna som görs hyllar Al gore och går och köper miljöbilar och extra dyr mat och känner sig jätteduktiga... medans samhällets mest utsatta som knappt går runt i dagsläget får det ännu tuffare pga. högre bensinskatt etc inser att Växthuseffekten är ingenting annat än en bluff. Företag kånkar pga högre elavgifter osv osv..

tänk tänk tänk
kan du inte bara använda din normala användare istället.. vågar du inte stå för dina åsikter?

jag ska nu bortse från att det du skriver är fullproppat med idioti och skulle behöva en rejäl skopa fakta för att få ett uns av trovärdighet.. kan du stödja dina uttalanden med fakta?

jag skulle snarare säga att de som har samhällsengagerade yrken representerar ett tvärsnitt av befolkningen..

men om vi ska kategorisera så röstar poliser och andra samhällsengagerade yrkesgrupper snarare på de partier som har en hållbar och samhällsengagerad politik (inte sd) med relativt empatiska ledare (inte sd) som representerar en tro på människan(inte sd)..

för att dra sig med lite fördomar skulle jag säga att det uteslutande är sd-anhängare som tror att poliser är känslokalla robotar med makthunger som vill kasta ut packet, och således röstar på sd.. en form av önsketänkande eftersom sd-anhängare i allmänhet lider av mindrevärdskomplex och behöver egoboosten i form av att de "nästan är typ som poliser liksom"..

den typen av poliser är försvinnande få och har ofta väldigt begränsade karriärer..

västhuseffekten är alltså en bluff.. mja.. du har nog missuppfattat det där lite.. växthuseffekten är ett vetenskapligt bevisat faktum (du kan tom testa hemma i trädgården).. "miljöhotet" är däremot ganska överhaussat, det håller jag med om..

om ett företag försätts i konkurs för att _elräkningen blir för stor_ så är det förmodligen lika bra för alla parter..

osv osv? vadå osv osv? du menar att du inte har fler idiotiska argument att pressa ur dig? ålrajjty..

jadu.. tänk tänk tänk sa du.. gör det då..

Last edited:
Okej, hur ska ni argumentera idag då? att Moderaterna är ett jävla rasistpack som vill strama åt flyktingpolitiken?
Era personangrepp tar jag med ro, ni får gärna kalla mig idiot om ni ska ta det till den nivån.:D

Utveckla är du snäll.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=740619

det här förslaget sympatiserar jag med utan att veta mer än vad som står i artikeln..

å som vanligt är oppositionens kritik tagen ur luften och överdramatiserad, på gränsen till löjeväckande eftersom de inte verkar förstå innebörden av förslaget; men det kan givetvis vara artikeln som brister lite..

Om det bara gällde invandring skulle det inte vara så dumt. Däremot borde det inte gälla flyktingar.

Okej, hur ska ni argumentera idag då? att Moderaterna är ett jävla rasistpack som vill strama åt flyktingpolitiken?
Era personangrepp tar jag med ro, ni får gärna kalla mig idiot om ni ska ta det till den nivån.:D

Tja, de tär väl just idag få saker som är så politisk korrekta som att strama åt invandringen?
Vi måste ju tänka på all den förföljelse som finns av "riktiga" svenskar som inte får sjunga nationalsången, hissa flaggan eller fira jul utan att bli kallade rasister!
Plus att de ju tar våra jobb och våldtar våra döttrar, och på sikt vill de göra Sverige till ett muslimsk stat utan de friheter vi har idag. Skolan kommer bara att ha ett ämne: Koranstudier samt hjärntvätta oss allihopa till att bli självmordsbombare.

För övrigt vet vi ju att alla invandrare, förutom att vara fanatiker, dessutom bara är lyxflyktingar som gärna drar från ett priviligerat liv i hemlandet för att söka allas vår dröm: En 2:a i Tensta betald av socialen.

Sicken tur att vi har de ariska kämparna som heroiskt står upp för oss lurade liberaler samt ser igenom all propaganda och alla lögner!

växthuseffekten är ett vetenskapligt bevisat faktum

Hahah.. nån som tänkt till eller läste du bara lite Aftonbladet.se som vanligt Richard. Jag använder detta konto då mitt riktiga inte funkar av nån anledning, angående trovärdigheten så är du ett skämt.

Vilka bevis har du som stödjer att vi människor skulle göra jorden varmare ?
Det finns inte ens entydliga bevis för att jorden har blivit varmare över huvudtaget ! Det finns ett antal olika mätmetoder, de som mäter marktemperaturen får fram ett resultat (Al gore och hans 2500 "forskare") Ah just ja, de är inte forskare det är aktivister eller sk. pro-greenhouse forskare som redan innan undersökningen stödjer teorin...
... eller så har vi de riktiga forskarna som säkert röstar på SD också som använder satelliter och riktiga metoder som visar på att klimatet knappt förändrats alls.
Utöver det så var det 30 år sedan masshysteri att jorden skulle gå in i en ISTID för att det hade blivit någon grad kallare och alla snöstormar skylldes på denna grad... och medierna liksom idag säljer tidningar på det och människor som Al gore predikar och drar in högvis med pengar.

Dels så visar den där grafen Al gore tycker om att visa upp, om man faktiskt studerar den, så ser man att koldixidhalten faktiskt är beroende av klimatet, inte tvärtom. Förändringarna i koldioxidhalten sker hundratals år efter klimatet ändrats, det är bevisen.

Alla domedagsprofeter har en sak gemensamt: De har ALLTID fel.
Och de flesta människor har en sak gemensamt, de går ALLTID på skiten !

Vet ni hur många år jorden är ?
Vet ni hur mkt 10 års mätningar säger om klimatet på jorden ?
Ett ekosystem kan inte dö, det kan bara förändras. Så fort folk börjar snacka om ekosystem som dör ut eller riskerar att dö är det bara kvacksalvare, livet förändras, nya arter uppstår där de som inte klarar att anpassa sig dör ut.

tänk tänk tänk vad jag skrattar åt er idag och kommer skratta än hårdare om några år då det slår om igen.

Ett ekosystem kan inte dö, det kan bara förändras. Så fort folk börjar snacka om ekosystem som dör ut eller riskerar att dö är det bara kvacksalvare, livet förändras, nya arter uppstår där de som inte klarar att anpassa sig dör ut.

tänk tänk tänk vad jag skrattar åt er idag och kommer skratta än hårdare om några år då det slår om igen.

Tycker du inte det låter det minsta farligt för folk att ekosystemet ändras och de som inte kan anpassa sig dör ut?

Du kan ju skratta när alla fattiga länder utplånas för att de inte kan klara sig lika bra som en cool kille i dalarna med sporthoj och internet. Fast det är klart det är ju ändå bara en massa lägre stående människor som Asiater och Afrikaner som dör så det blir säkert roligt.

det är fortfarande ett parti sprunget ur en rasistisk/nazistisk rörelse. Sedan kan de få ha hur många invandrare, präster, Nobelpristagare eller vad f-n som helst i sitt parti. Det är ett nazistparti i kostym.
Att jämställa sverigedemokrater med nazister är verkligen att förringa nazismen.

Trodde nån skulle anklaga moderaterna att vara rassesvin....men ni tiger väl för att ni själva röstade på dom:arsele

Tycker du inte det låter det minsta farligt för folk att ekosystemet ändras och de som inte kan anpassa sig dör ut?

Du kan ju skratta när alla fattiga länder utplånas för att de inte kan klara sig lika bra som en cool kille i dalarna med sporthoj och internet. Fast det är klart det är ju ändå bara en massa lägre stående människor som Asiater och Afrikaner som dör så det blir säkert roligt.

Nu ska jag låta ironin sippra mellan fingrarna, spinna vidare på det du skriver.

Låt säga att UN, de rika staterna, hela västvärlden vänder ryggen åt Afrika problemet, mellan östern staterna får göra upp en gång för alla, asiens överbefolkning får ta konsekvenserna av deras handlande.

Låter sjukdommar härja fritt, strider å krig lämnas utan åtgärder.
Alla europeiska gränser stängs. Usa, Ryssland, resten av västvärlden lutar sig tillbaks med sin enorma krigsmaskin och helt enkelt bara avslutar allas liv som tar sig ut ur dessa zoner. Låter naturen ha sin gång. Hjälper den på traven åt de som tar sig ut. Total utplåning av I-ländernas problem.

Afrika blir ett jättelikt naturreservat när allt är klart. Jorden klarar sig från det stora aids problemet, osv.

Vilket scenario, är det detta som Sverigedemokrater , National Demokrater, Ariska rasklubbar mm strävar efter ?

Trodde nån skulle anklaga moderaterna att vara rassesvin....men ni tiger väl för att ni själva röstade på dom:arsele

Man behöver inte vara rasist för att man vill göra nåt åt invandringspolitiken. SD däremot är rasister av anledningar som nämnts ett flertal gånger i tråden.

När ska du börja argumentera själv förresten, eller har du insett att du bara gör bort dig? Du kan ju prova med nåt bättre än samma typ av paranoida domedagsvisioner som alla andra smygnassar kommer med.

Last edited:
Man behöver inte vara rasist för att man vill göra nåt åt invandringspolitiken. SD däremot är rasister av anledningar som nämnts ett flertal gånger i tråden.

När ska du börja argumentera själv förresten, eller har du insett att du bara gör bort dig? Du kan ju prova med nåt bättre än samma typ av paranoida domedagsvisioner som alla andra smygnassar kommer med.

Herregud på vilka grunder dömer du mig att vara rasist? att jag röstar på SD?
hade jag haft dom värderingar du tror att jag har hade jag väl röstat på NSF istället.

Ungf. som att jag skulle anklaga en vänsterpartist att vara Stalin-dyrkare och för gulag-placering.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT