Det där skiljer ju mkt från förare till förare också, kommer inte ihåg om jag läste det eller om det var så att jag såg det i Faster eller hur det nu var. Men då kollade man iaf på Rossi och vem det nu var, kan ha vart Biaggi. Då hade iaf Rossi en betydligt lägre puls och körde helt oansträngt och avslappnat, han kör för att det är kul. Medan Biaggi klamrar sig fast i hojen för glatta livet, klättrar runt och försöker hålla sig på banan (i jämförelse alltså) och hade en mkt högre maxpuls. Båda ruskigt snabba, men jag behöver knappast säga vem som var snabbast...
I januari numret av superbike står det också om en racerförare (brittisk tror jag) som håller på och tränar sig i form, han gick ner 3,5kg och minskade sin varvtid med 4 sekunder. Fokus för honom verkar ha legat på att gå ner i vikt, löpträning och lite gym när han hunnit står det. Ingen biffig snubbe hursomhelst...
Själv så började jag bli jävligt trött i benen efter typ 15 min på gokartbana i somras, borde nog träna upp lite kondis där.
intressant detta! om jag inte minns fel hade rossi en puls på 135 medan biaggi (tillsammans med många andra förare) låg på runt 165