Hur ofta tänker ni på sex?

precious79

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
En puma
Jag läste precis en artikel och lite notiser om människors sextankar.
Hur ofta tänker ni på sex och vad är det som utlöser att ni börjar tänka på det?

Jag antar att tråden kommer spåra ur, men det hör väl till här på SH. :banana

hehe, i ärlighetens namn.. nästan alltid!:D Har vid ett tillfälle till och med blivit kallad Kåt-stefan.. men det var bara en gång har lugnat ner mig lite sen dess:tungan

Sjunger med Korn i låten A.D.I.D.A.S... titeln står för: All day I dream about... och ja sista S:et kan ni ju lista ut själva eller lyssna:hihi

[YOUTUBE-ID]Wm0gQFYzBUQ[/YOUTUBE-ID]

På morgonen när jag vaknar eftersom man har ett sånt grymt morgonstånd så man får stå på knä i badkaret och pissa.

Sen tänker jag på sex ett par gånger till per dag....... eller ofta........Hela tiden :gnissla

Varje gång Elloskatalogen kommer och ibland när granndottern hämtar posten iförd morgonrock. Tyvärr brukar detta oftast ske vid 11-snåret när jag sover lunch så jag missar det titt som tätt.

varje dag..fler gånger om dagen..alla gör det varsig dem vill det eller inte tror jag..

På morgonen när jag vaknar eftersom man har ett sånt grymt morgonstånd så man får stå på knä i badkaret och pissa.

Sen tänker jag på sex ett par gånger till per dag....... eller ofta........Hela tiden :gnissla

jävla lyckost som har ett badkar,jag får stå på händerna i duschen:D
jag tänker nog på sex 23 timmar om dygnet,så fort man ser en snygg brud så kan man få skeva tankar:tuttar:tuttar:tuttar

Varje gång Elloskatalogen kommer och ibland när granndottern hämtar posten iförd morgonrock. Tyvärr brukar detta oftast ske vid 11-snåret när jag sover lunch så jag missar det titt som tätt.

i brist på porrtidningar så funkar väl ellos katalogen att dra en jamare till:yoparty

Last edited:

Jag är väldigt fanatisk av fasader! tänkte om jag kunde komma och kolla på lite fasader där du bor... typ vid 11 tiden någon dag?:brynad

Mer på sommaren när man ser babes i nice outfit:tungan
Ca 28 timmar om dygnet,lite mindre på vintern

Inte så ofta som alla artiklar påstår att vi killar tänker på sex tror jag.
Kanske för att jag har sex regelbundet? Inte vet jag, men jag kan inte påminna mig själv att jag har tänkt på sex mer än en gång idag och det gör mig tydligen onormal bland klientelet här inne :D

Jag jobbar i källaren och vi har fönster upp mot gågatan, och grannen är SATS.. Behöver jag säga mer?
Jag har blivit ett ass-freak så det stänker om det sedan jag tog de här jobbet

Minst fem gånger per dag... Vad som utlöser det är oftast motorljud. :tuttar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka