2526966 Håller just nu på att lägga om kosten. Nu äter jag relativt dåligt med mat, men vitaminer, omega3 och proteinshakes. 2 kg kyckling ligger på tining i kylen. Det ska bli på detta vis:
Frukost: Kycklingfilé med pasta, ris eller potatis och nån grönsak. Proteinshake, vitaminer och omega3
Mellanmål: Nån frukt, typ banan
Lunch: Kycklingfilé med pasta, ris eller potatis och nån grönsak
Mellanmål: Nån frukt, typ banan. Proteinshake
Middag: Kycklingfile med pasta, ris eller potatis.
Kvällsmål: Proteinshake
Ska väll skifta olika köttsorter mellan veckorna dock. Och en och annan dag lär man väl äta tacos eller pizza med polarna. Har i varje fall kommit ur 52-kiloskroppen och precis klivit över 70kg-strecket. Ligger på 1,75 kort och är en small-människa överlag. Men det börjar ändras. Det är nu det börjar hända grejer! Skrev i en tidigare tråd att jag ska träna inspirerat i 10 månader och sen redovisa resultat, eftersom det rådde fullständigt delade åsikter om hur fort man kan träna upp sig.
Kommer ihåg i högstadiet och gymnasiet, att det var väldigt många som varje dag gick till cafeterian och köpte en burk cola och en stor chokladbit till lunch. Inklusive jag själv en period, innan jag insåg hur mycket skada det gjorde mig. Tycker det är skandalöst hur de ens kan sälja sånt i en skolcafeteria. Och jag anser även att det är en svaghet i karaktären att falla för frestelsen av bullar, godis eller chips. Hatar verkligen när folk sitter och stuvar i sig. Men dom får göra som dom vill, så länge jag slipper äta det.