Alx skrev:2515965Normalt så äter jag 2 mackor till frukost vid halv nio, ibland fil eller yogurt också. En frukt på förmiddan ibland två, lunch vid halv tolv. En frukt på eftermiddan och middag på kvällen. Ofta blir det något slags fika eller en chokladbit nån gång under dagen med. Får väll börja med att alltid ha yogurt på jobbet för man blir faktiskt lite mättare om man äter det med!
Jag kanske inte äter så mycket som jag tror ändå? Alla här på jobbet brukar alltid påpeka att jag äter jämt. Men uppenbarligen så behöver min kropp allt det jag stoppar i mig och lite till för att jag ska orka!
Skojar du med mig? Tycker du att du äter mycket mat? Men tjejer, lägg ner. Börja äta lite mer å vettigt istället. Skippa mackor å godis å så´n skit. Hade jag ätit så där lite, så hade jag kollapsat för länge sedan.

) och trots detta alltid är glada
Som om de inte hade nog med problem med självförtorendet så ska man gnälla på de om deras vikt tills de bryter ihop. De gör det inte framför dig, men väl när de kommit hem.. Så tar de några chokladbitar till för att trösta sig.