Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, längesen jag bodde i närheten av de vägarna men minns fortfarande när jag av en slump upptäckte dem, både idala-Horred och vägen kinna-torestorp osv. Magiska vägar, men så har ju Hallands inre bland de bästa hojvägarna i landet (och framförallt att man typ inte ens behöver välja, nästan vart man än åker är roliga vägar).Idag blev det 3x16 mil på 3 av mina hojar. Jag och frugan på Z1300. Sonen på ? ZRX.
Hans flickvän på ? ZRX ( övningskör ).
Goa halländska vägar runt Horred / Torestorp.![]()
Så, nu hemma igen efter årets hojsemester. Totalt ca 150mil i både regn, kyla och solsken. Många vackra vägar och vyer, tyvärr var inte alla vägar släta. Efter knöliga vägar med en pilot på drygt 100kg+utrustning kapitulerade den ena gaffeltätningen efter 24års tjänst. Så vi får se när hojen är körklar igen30mil igår Växjö-Simlångsdalen-Dalbergså.
48mil idag Dalbergså-Skåbu (Norge). Imorgon vänder i hemåt igen. ?

Kul att plastfilmen på tutan sitter kvar efter 24 årSå, nu hemma igen efter årets hojsemester. Totalt ca 150mil i både regn, kyla och solsken. Många vackra vägar och vyer, tyvärr var inte alla vägar släta. Efter knöliga vägar med en pilot på drygt 100kg+utrustning kapitulerade den ena gaffeltätningen efter 24års tjänst. Så vi får se när hojen är körklar igen View attachment 474124
View attachment 474123

Passa på och byt gaffel fjädrar så slipper du genomslag nästkommande 24Så, nu hemma igen efter årets hojsemester. Totalt ca 150mil i både regn, kyla och solsken. Många vackra vägar och vyer, tyvärr var inte alla vägar släta. Efter knöliga vägar med en pilot på drygt 100kg+utrustning kapitulerade den ena gaffeltätningen efter 24års tjänst. Så vi får se när hojen är körklar igen View attachment 474124
View attachment 474123
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |