Hur många mil körde du i dag?

Så, nu hemma igen efter årets hojsemester. Totalt ca 150mil i både regn, kyla och solsken. Många vackra vägar och vyer, tyvärr var inte alla vägar släta. Efter knöliga vägar med en pilot på drygt 100kg+utrustning kapitulerade den ena gaffeltätningen efter 24års tjänst. Så vi får se när hojen är körklar igen View attachment 474124

View attachment 474123
Passa på och byt gaffel fjädrar så slipper du genomslag nästkommande 24

14 mil för att byta några felköpta bordsunderlägg…… :gnissla :krama

29 mil idag, besök på Steakhouse i Skeen.
Ett av mina favoritställen att äta på.

38 i går och runt 60 i dag.
Hur är det möjligt? Fru och barn, barnbarn har varit och hälsat på i tre veckor. Sen ska jag till tandläkare och vårdcentralen, Sen ska bilen till bilverkstan och åter igen till besiktningen, sen ska jag till polisen för att förnya passet. Sen ska vi moster si och så som fyller 70år, och sen är det ...Å sen ska ..osv, osv...
Har inte kört hoj sen före midsommar nån gång.

Hur är det möjligt? Fru och barn, barnbarn har varit och hälsat på i tre veckor. Sen ska jag till tandläkare och vårdcentralen, Sen ska bilen till bilverkstan och åter igen till besiktningen, sen ska jag till polisen för att förnya passet. Sen ska vi moster si och så som fyller 70år, och sen är det ...Å sen ska ..osv, osv...
Har inte kört hoj sen före midsommar nån gång.
Olika falla ödets lotter. Min semester började i går, så jag kan köra obegränsat fram till den 6/9 när jag börjar jobba ?.

Idag körde jag 1,5 mil, typ. Biltema fram och tillbaks för att köpa ett borr. Men det är ju kul med stadskörning ändå, rondeller är ju lite som chikaner ?

Inte bara för rondellernas skull måste jag nog ta en ny tur till Biltema i morgon och komplettera det jag missade att handla idag.

Körde ca 15 mil idag. Dom hade stängt av vägen för orienteringen O-ringen så fick vända å åka över Alsike istället

19,2 mil cirkus 18 grus o resten ofrivillig asfalt .
jagad och jagade en tenere 700 och det var märkbart mindre mönsterdjup bak på båda men det är väl livskvalité om nåt :giggle:

1.6 mil och på den turen blev det ca 3 lite hallon.

En helskotta mil varje dag. Underbart med allt med min grupp och hojkörning, sevärdheter, upplevelser. Idag blir det över till södra Finland och några dagars rundkörning. Hojen kommer vara osäljbar framöver pga miltalet ?

28.

Fick med en del kända sträckor i Dalsland som Ed-Nössemark och Brudfjällsvägen.

Största överraskningen var Kåtebol till Bäckefors över Böle.
Inte Norrlandsnamn men rätt rustika benämningar ändå.
Antal polisbilar? 0.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...