Mr K
I win, you loose!
flytta till skåne och få MINST 3 månader längre sässong 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:2455955flytta till skåne och få MINST 3 månader längre sässong![]()
Robban W skrev:2455916Har ställt av. Har nästan inte kört nånting i sommar, körde så mycket förra året o året innan det o innan det så en pause har känts helt rätt.
Mr_Mike skrev:2455818Nu när hösten närmar sig så känner man ju sig inte super sugen på att ut och gasa...
va ute och gasade och fy fan va frozen ja blev...
Hur många har redan ställt av sin raket för lite dvala????
///M
Verniax skrev:2456054Va f**n är det på din Avatar. Har sett den några gånger nu och det pendlar mellan något brödliknande till något mer osmakligt ..![]()
Robban W skrev:2456158Jo det ska jag berätta. Jag var i en tågtunnel här i Stockholm i början av sommaren och skarvade en 130 kV kabel, som nån koppartjuv hade slagit en yxa i, han borde ha dött men det vet jag inget om. Precis där brevid ligger massa rester från uteliggare/pundare och bland resterna ser jag den, ett skabbigt lösarsle. Så jag gör det ända rätta och fotar av den med min mobil.
Det låg flera Heinekenflaskor brevid. Jag råkar veta att Heineken är Victors favorit öl. Men han har ju tjej. Jaja det va bara ett frö som har legat och grott, man vet ju aldrig.
Mr_Mike skrev:Har precis för mig att skåne hade en lika taskig höst och vinter som övriga sverige föra året....
Inte precis så att ni där nere bor 200mil närmre ekvatorn.. Utan ni gränsar ju faktiskt till Mitt län Småland....![]()
pjohan skrev:2456187Tja, just nu har vi i princip sommar och mer än 20 grader.
Själv ställer jag normalt av ena hojen oktober->april och kör andra året om.
Ok då förstår jag än mindre varför man skulle ha ställt av redan nu...Mr_Mike skrev:2456231Jaså du säger de kollade just nu på tempen här 23 grader cellsius i skugan... Så då ligger vi ju lika till...
///M![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph