Hur många har Ställt av???

har du redan ställt av???

• Antal röstningar
    0
Har redan ställt av då jag är ofrivilligt körkortslös :mad:

Hatar att åka kollektivt och körde till 25 Okt förra året

Nu när hojåkningen aldrig funkat bättre och uuuiilisarna bara blir längre och längre :(

Han ju iaf med 1000mil i år, bästa hojsäsongen hitills :tummenupp

Nåja man klotade inte, överlevde och nu får man ca 3k mer över i månaden minus det där jävla SL kortet då, det är väl det enda som är positivt :argpådato

Detta är väl de sista dagarna... Annars får man väl ställa på till helgerna ifall de är bra väder... Annars hålla sig till crossen...

///M

Mr K skrev:
2455955 flytta till skåne och få MINST 3 månader längre sässong :tummenupp

Har precis för mig att skåne hade en lika taskig höst och vinter som övriga sverige föra året....

Inte precis så att ni där nere bor 200mil närmre ekvatorn.. Utan ni gränsar ju faktiskt till Mitt län Småland....:arsele

HAHA

///

Last edited:
Förra hösten var ju guld! Körde till jobbet 2:a november, utan att frysa pungen av mig!
Ställa av är för veklingar och norrlänningar (kanske samma sak, vem vet?), jag brukar få till 4-5 goa rundor under vintern, då iförd gore-tex ställ och långkalsingar.

Hojen påställd året runt.
Kommer att köra iaf Okt ut, kanske ända in i Nov en bit.
Vintrarna häruppe är inte längre vad dom en gång var...

Robban W skrev:
2455916 Har ställt av. Har nästan inte kört nånting i sommar, körde så mycket förra året o året innan det o innan det så en pause har känts helt rätt.

Va f**n är det på din Avatar. Har sett den några gånger nu och det pendlar mellan något brödliknande till något mer osmakligt ..:näsblod

Själv kör jag så länge det går. Förra året drog jag från Sthlm till Värmland och tillbaka på fars dag, dvs i mitten av november. Har åretruntförsäkring.

Mr_Mike skrev:
2455818 Nu när hösten närmar sig så känner man ju sig inte super sugen på att ut och gasa...

va ute och gasade och fy fan va frozen ja blev...

Hur många har redan ställt av sin raket för lite dvala????

///M

Ställer av i Oktober. Då hoppas jag att ha hittat en varm plats för skönheten så hon inte fryser i vinter.:tuttar

Verniax skrev:
2456054 Va f**n är det på din Avatar. Har sett den några gånger nu och det pendlar mellan något brödliknande till något mer osmakligt ..:näsblod

Jo det ska jag berätta. Jag var i en tågtunnel här i Stockholm i början av sommaren och skarvade en 130 kV kabel, som nån koppartjuv hade slagit en yxa i, han borde ha dött men det vet jag inget om. Precis där brevid ligger massa rester från uteliggare/pundare och bland resterna ser jag den, ett skabbigt lösarsle. Så jag gör det ända rätta och fotar av den med min mobil.

Det låg flera Heinekenflaskor brevid. Jag råkar veta att Heineken är Victors favorit öl. Men han har ju tjej. Jaja det va bara ett frö som har legat och grott, man vet ju aldrig.

Robban W skrev:
2456158 Jo det ska jag berätta. Jag var i en tågtunnel här i Stockholm i början av sommaren och skarvade en 130 kV kabel, som nån koppartjuv hade slagit en yxa i, han borde ha dött men det vet jag inget om. Precis där brevid ligger massa rester från uteliggare/pundare och bland resterna ser jag den, ett skabbigt lösarsle. Så jag gör det ända rätta och fotar av den med min mobil.

Det låg flera Heinekenflaskor brevid. Jag råkar veta att Heineken är Victors favorit öl. Men han har ju tjej. Jaja det va bara ett frö som har legat och grott, man vet ju aldrig.

hehe, åt det osmakliga hållet alltså ..:zpy

Mr_Mike skrev:
Har precis för mig att skåne hade en lika taskig höst och vinter som övriga sverige föra året....

Inte precis så att ni där nere bor 200mil närmre ekvatorn.. Utan ni gränsar ju faktiskt till Mitt län Småland....:arsele

Tja, just nu har vi i princip sommar och mer än 20 grader.

Själv ställer jag normalt av ena hojen oktober->april och kör andra året om.

Har året runt försäkring och tänker köra så länge som möjligt!

pjohan skrev:
2456187 Tja, just nu har vi i princip sommar och mer än 20 grader.

Själv ställer jag normalt av ena hojen oktober->april och kör andra året om.

Jaså du säger de kollade just nu på tempen här 23 grader cellsius i skugan... Så då ligger vi ju lika till...

///M:)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...