Hur många har Ställt av???

har du redan ställt av???

• Antal röstningar
    0
Skönt att vara gubbe och ha en gammel-gixxer med 35+ försäkring.
Då kan man köra när man vill ;) :D

Jag håller på att leta ny hoj för fullt, här ska inte ställas av, snarare ställas på! Blir sen lövhalkan för jobbig åker endurohjulen på, finns grusvägar att utforska. Sen när isarna lägger sig blir det dubb! :yoparty

Med min tjejförsäkring behöver man ej ställa av hojen. Jag kan köra när jag vill. Dock så tror jag inte att jag kommer köra så länge till. Vill inte köra runt i blad och grus. :rolleyes:

Ställt av???

Jag ställer inte av för då får jag inte skadefri år. Och sen vet man aldrig när det blir fint. Ibland kan det vara 10 plus i skåne i december så då kan man ju köra..

:tungan

Ställde av i slutet på augusti, kört så mycket i sommar så jag är nöjd för säsongen, var väl iof först i riket också som gjorde det verkar det som. Har så mycket andra intressen också som tar tid.

/Pajje

Gustav1 skrev:
2457770 Jopp, eller så sänks den.
Det är inte lätt det där.

Då är det ju bara att ställa av och på igen, då börjar den nya gälla, så har det varit för mig iallafall.

Sen kan man ju faktiskt ställa på hojen om man blir sugen en höstdag, tar ca 1 minut på nätet bara

Last edited:
Ställde av min i lördags.

Börjar bli kallt att köra här uppe nu, sen var det dags att köpa nytt bakdäck, drivpaket o lite till. Så jag ställde av för det skulle kosta mer än det skulle smaka, är student så jag måste planera utgifterna...

Och nu har jag hela vintern på mig att fixa till den så den e i topptrim inför nästa sommar!

Har ställt av sporthojen, ökenräsern får rulla så länge jag står ut med kylan.

Ställa av...NU!??? :va

Nu e ju vädret som bäst, om dagarna iaf. Ok om det är lite kyligt morgon och kväll..men underställ finns inte för intet :tummenupp

Ja tyvärr!!

En knäskada satte stopp för denna säsongen redan i Juli, men det blir kanske lite vinteråka om rehab funkar bra..

Tips på bra vinterdäck till 660 mottages tacksamt!!

min försäkring går första oktober, men jag förlänger nog lite om vädret är fint :tuttar

Igår ställde jag undan pärlan. Känns trist, men milen har varit många och härliga i sommar:) Bara att hoppas att nästa säsong blir lika bra:)

Har aldrig ställt av en hoj i hela mitt liv, och jag tänker inte börja nu heller.

ställer av när jag kört klart och på innför nästa runda hela tiden blir ricktigt billigt :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph