Hur många har Ställt av???

har du redan ställt av???

• Antal röstningar
    0
På våren är folk snabba ut. Varför så snabb att ställa av???
Rent statistiskt så är första halvan av november VARMARE än första halvan av april. Tänk på det...
Personligen kör jag året runt, men så bor man ju i södern :tummenupp

Den 3 november går min försäkring ut. Tror inte jag tecknar ny förrän till våren då.

Åretrunt försäkring. Kör tills de blir minusgrader ute om natta. D e väl till å ta på sig tillräckligt med kläder så man int fryser arslet av sig.

//Micke

Gustav1 skrev:
2456526 Den 3 november går min försäkring ut. Tror inte jag tecknar ny förrän till våren då.

funderar oxå på det, men man vet ju inte om försäkringen chockhöjs om de borgarna vinner valet, då kan det va gött o redan ha försärkring ett år till

-dB skrev:
2457261 funderar oxå på det, men man vet ju inte om försäkringen chockhöjs om de borgarna vinner valet, då kan det va gött o redan ha försärkring ett år till

Jopp, eller så sänks den.
Det är inte lätt det där.

Måste klara sådär 6 veckor till.. har ingen extra bil och denna lön går till annat :D

Börjar bli kallt på mornarna när man drar till jobbet - noterade 4,8 grader i förrigår kl 0515..

E det väder så tar man helt klart gamla bettan
på en tur. e det kallt... har man mer kläder!!!
:yoparty

Ställa av?! noway..det är ju skönt att kunna köra när man vill!! Absolut året runt försäkring..:tungan

Jag staller av hojen nar vagarna ar isiga och staller på nar dom inte ar det langre......

Mr_Mike skrev:
2455818 Nu när hösten närmar sig så känner man ju sig inte super sugen på att ut och gasa...

va ute och gasade och fy fan va frozen ja blev...

Hur många har redan ställt av sin raket för lite dvala????

///M

Har ju varit gudomligt mc väder!!!!!! Inte för varmt som i juli/början av Augusti, inte för kallt, bra friktion, soligt, rullar ut hojen o tar 8-10 mil varje förmidag innan jobbet!!

När det är minus grader o snö på vägen ställer jag av...det är bara fjollor som ställer av när det är +grader :arsele , sen är hojen till för att brukas o inte att ha som prydnad.

Lam-Kaka skrev:
2458093 När det är minus grader o snö på vägen ställer jag av...det är bara fjollor som ställer av när det är +grader :arsele , sen är hojen till för att brukas o inte att ha som prydnad.

POSE I LIKE!!!!!!!!!!!

Nedå men efter nästan 800mil i år sä börjar man bli mätt....

/Micke

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...