Hur känns det?

Hur känns det att ställa in en hel och fin hoj för vinterförvaring?

• Antal röstningar
    0

GSXR Junior

RadicalRider
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
GSXR1000
Sitter hemma och förbannas över att jag sedan jag tog mitt A-kort för snart fem år sedan aldrig ställt in en hoj för vinterförvaring som varit hel.
Det jag framförallt tänker på så här i Luciatider är hur kul det skulle kunna vara och köra lite hoj på just Luciadagen. Så som många gjorde igår.

Detta har ju då aldrig varit mig förunnat då jag som sagt alltid kör sönder mina motorcyklar.

Så frågan jag ställer mig är hur det känns att kunna ställa in en hel och fin motorcykel när säsongen är slut för att sedan rulla ut den så fort termometern jobbar sig över nollan på vårkanten. Utan att slita som ett djur för att få ihop skiten.

Du kanske borde vara glad åt att du, förhoppningsvis, är hel istället? :)

I ditt fall suger det ur alla aspekter - även om det är kul att meka, så är din färgmodell faan den snyggaste av alla Gixrar :tummenupp
Den nya fjoll-oranga... nee... fick bli en svart. :gnissla

Kan ju inte påstå att det är roligt att ställa undan hojen överhuvudtaget, vare sig den är hel eller inte.

Däremot är det en stor tillfredställelse att veta att den står där, fil, hel, ren, nyvaxad, allt i topptrim då våren pockar på......

Menar du vurpor eller hojar :tungan

satt och funderade...vem kan vara klotkung inom RR......:D :yoparty :D

Sen får ni inte räkna tappa hojen tricket.....utan räkna era dagar hos vitrockarna...ahahahahahahahahhaa

tror jag är nummer ett på denna patetiska kista.....å i är blir det kanske bara en...men den räcker nog för en bra stund:D

Menar du vurpor eller hojar :tungan
Helt otroligt - min tanke var just; det går att missförstå inlägget om man vill :D ...vägkanttittare och rövpumpare där :tungan
Har ärligt inte vetat om fler av dina gränsöverskridningar detta år - hoppas alla gick väl!

EDIT:
satt och funderade...vem kan vara klotkung inom RR......:D :yoparty :D
Sen får ni inte räkna tappa hojen tricket.....utan räkna era dagar hos vitrockarna...ahahahahahahahahhaa
tror jag är nummer ett på denna patetiska lista.....å i år blir det kanske bara en...men den räcker nog för en bra stund:D
Du håller dig i skinnet även detta år!! :mad:
Din senaste vurpa (RR-festen) var den som skakade mig mer än ens mina egna fjollvurpor :gnissla
Skaffa en VN15 o jag bjuder på fransar....

Last edited:
Helt otroligt - min tanke var just; det går att missförstå inlägget om man vill :D ...vägkanttittare och rövpumpare där :tungan
Har ärligt inte vetat om fler av dina gränsöverskridningar detta år - hoppas alla gick väl!

QUOTE]

jo då dom 2 första gick bra för mig men inte för visakortet:huvet, har fortfarande lite problem efter den sista smällen, men o andra sidan så va den gratis

vägkanttittare, hmmm du vet om att foton o filmer på internet aldrig dör va

Mr.TLVobbeljagkanintekörautfrånenstoppliktRobz :pannkyss

Rövpump coming up....

Bifogat

• Nappe.JPG
    Nappe.JPG
    16.7 KB · Visningar: 92
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...