GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag vet ingen som är otrevlig i depån, dom flesta är trevliga och hjälpsamma, självförtroende är bra att ha men lite självdistans skadar inte heller.Mike the bike skrev:Jag gav inte upp för det, jag slutade inte för det och visst fick jag många tråkningar som tex den här tråden men kanske lite snällare då folk tenderar att vara aningen vänligare i verkligheten, men med pennan i högsta hugg så kan man tydligen vara hur jävlig som helst mot andra människor och bete sig på ett sätt som man annars aldrig skulle göra.
Vad jag annars slogs av inom sporten är att en del är oerhört elaka och ovänliga vilket man inte ser mycket av i andra sporter, men å andra sida får man vänner och stöd från de tävlande man inte ser maken till på andra ställen heller så det jämnar väl ut sig.
Jag är ganska van vid omedelbar framgång men det sket sig rätt hårt i det här fallet!
Däremot så är jag fortfarande övertygad om att den som tränar mest till slut blir bäst, eller i alla fall bland de bästa, så jag tänker inte ge upp.
I vilket fall som helst så kommer förmodligen mitt andra år 2005 att präglas av mycket träning men inte av samma besatthet att bli bäst utan mer som ett läroår då jag nu smält mycket av intrycken från i somras och lärt mig grunderna.
Gsxr1100: som tydligen tröttnat och blivit snäll han med, viket han faktiskt också är, ja jag skall köpa laptimer nu.
Har man viljan och pengarna som du har så kan man komma rätt långt, men för att komma på pallen krävs även talang, tänk på att man kör mot sveriges snabbaste Rookies, jag insåg rätt snart att jag inte hade vad som krävdes för att klara av detta och sadlade om till ERF istället, jag är ju bara en glad hobbyåkare som kör i det tempo jag trivs i.
Tips: När du har laptimer så ser du hur många sekunder som du måste kapa för att kunna leka med dom stora gossarna, tävling är den bästa träningen eftersom man tar i lite extra då.
Lycka till med din satsning 2005.