Hur gick det för han som många sågade i början på förra året?

Status
Ej öppen för fler svar.
Mike the bike skrev:
Känner jag dig??? Svar Nej!
Känner du mig??? SVar Nej!

Vill jag känna dig? Troligen inte!

/M
Du vägrar ju konsekvent att uppge några varvtider. Varför? Med tanke på din ambitionsnivå och omfattande satsning kan det väl knappast vara några problem att presentera lite resultat/tider?

Fattar inte varför det ska gnällas och ironiseras så mycket över Mickes satsning. Jag tycker det har gått väldigt bra för honom med tanke på att han knappt suttit på en hoj innan förra året (vilket det iofs redan tjatats nog om). Dessutom blev det ju bara en halv säsong.

Visst är Micke bra på att snacka (:tungan) men va fan spelar det för roll? Oavsett om det inte gick så bra som han sa från början så har han ju ändå satsat otroligt seriöst och det i sig tycker jag borde ge ordentligt med uppskattning. Vet inte om folk är avundsjuka eller vad det är men det är ju knappast en nackdel med en kille till inom svensk roadracing.

Hursomhelst, hoppas det går bra för Micke (och alla andra) under 2005!

Coola Ola skrev:
Fattar inte varför det ska gnällas och ironiseras så mycket över Mickes satsning. Jag tycker det har gått väldigt bra för honom med tanke på att han knappt suttit på en hoj innan förra året (vilket det iofs redan tjatats nog om). Dessutom blev det ju bara en halv säsong.

Visst är Micke bra på att snacka (:tungan) men va fan spelar det för roll? Oavsett om det inte gick så bra som han sa från början så har han ju ändå satsat otroligt seriöst och det i sig tycker jag borde ge ordentligt med uppskattning. Vet inte om folk är avundsjuka eller vad det är men det är ju knappast en nackdel med en kille till inom svensk roadracing.

Hursomhelst, hoppas det går bra för Micke (och alla andra) under 2005!
Så är det i lagomlandet sverige, sticker man ut hakan så får man lätt räkna med box på läppen, är man självsäker och berättar man att man siktar högt för att sedan inte lyckas med att nå sina mål till 100% så kommer det tråkningar.

Mike satsade stort och körde hela 30 bandagar för att träna sig snabb, han blev snabbare men har en bit kvar till sitt mål, dessutom har Mike insett att det inte va så lätt som han trodde, därmed har han lärt sig mycket av LHS.

Jag hoppas att Mike fortsätter med sitt mål och i år satsar på att träna/tävla samt ha kul på banorna.

GSXR1100R skrev:
Jag hoppas att Mike fortsätter med sitt mål och i år satsar på att träna/tävla samt ha kul på banorna.
En sak är säker och det är att fortsätter han att träna lika mycket som han gjort sitt första år så kommer resultaten. Det är träning som gör en snabbare, inte om man har en eller flera snabba hojar i garaget.

Lycka till säjer jag och se till att ha kul under tiden.

valmers skrev:
Du vägrar ju konsekvent att uppge några varvtider. Varför? Med tanke på din ambitionsnivå och omfattande satsning kan det väl knappast vara några problem att presentera lite resultat/tider?
Men hörru, du som inte ens kör hoj eller kan köra lika bra som Mike troligen kan väl lägga ner att kritisera honom? Återkom när du bevisat att du är bättre än Mike.

Swedie skrev:
Men hörru, du som inte ens kör hoj eller kan köra lika bra som Mike troligen kan väl lägga ner att kritisera honom? Återkom när du bevisat att du är bättre än Mike.
Vad vet du om min förmåga? Jag går förövrigt inte inte ut och lovar vinst i R600 i sommar, vilket väl är den stora skillnaden.

Skadorna jag ådrog mig då jag kraschade på landsväg gör det omöjligt för mig att köra en motorcykel överhuvudtaget just nu. Har du problem med det?

valmers skrev:
Skadorna jag ådrog mig då jag kraschade på landsväg gör det omöjligt för mig att köra en motorcykel överhuvudtaget just nu.

Då är det väl rätt klart att Mike just nu är snabbare än dig :rolleyes:

Som sagt, Mike stack ut hakan, och han fick äta upp det i somras, då var det lite roligt att "hackas" lite, nu känns det som samma ältande, med en ännu beskare smak åter dras upp.

Allt man kommer tillbaka till i denna tråden (och andra) är att många utav de som kör racing (obs inte alla!) verkar vara riktiga **** ******* :fakta Fattar inte varför man kan vara sådan :confused: Är det så att ni alla är så jäkla rädda för att det skall komma nya förmågor och smiska er eller :hihi

Swedie skrev:
Det argument som du för fram håller inte, Swedie. Med samma logik så skulle inte sportreportrar få lov att ha en åsikt om dom inte vore aktiva i den sport dom skriver om. En åsikt får alla ha.

Är det inte dags att avsluta denna diskussionen nu? Tycker klagandet börjar få löjliga proportioner....

Mobbare kommer alltid finnas, överallt. Sådana som "går igång" på att trycka ner andra. De som fortfarande har den juvenila jag är bäst, du är sämst - attityden, vilken de flesta lyckligtvis lämnar kvar efter högstadiet.

Edit: Go Mike!!

bebbe skrev:
Allt man kommer tillbaka till i denna tråden (och andra) är att många utav de som kör racing (obs inte alla!) verkar vara riktiga **** ******* :fakta Fattar inte varför man kan vara sådan :confused: Är det så att ni alla är så jäkla rädda för att det skall komma nya förmågor och smiska er eller :hihi

Varför tror du det? Bara fördomar och okunskap eller?
Att folk skulle vara rädda för att bli frånåkta är ärligt talat skitsnack och det förstår du nog om du tänker till lite.

OK nu får det räcka med trams.
Skitkastning, snickesnack och annat kan vi vara utan.

Nu går i vidare.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back