Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...Inte! Definitivt inte.blom skrev:är man en knutte och går på bokmässa så är man gay eller?

blom skrev:det är sant kjelle..... det finns en hoj åkare i JKP som just nu är på en sådan mässa

ja man behöver ju inte vara bög bara för att man kör en 1200 banditGaffa-mannen skrev:...Inte! Definitivt inte.
Jag gick på en bokmässa, och hittade en billig bok som hette "Fast Bikes". Det stod massor av intressanta (stora och snabba) motorcyklar, från Nico Bakker QCS1000 till Yamaha YZF750 (Ledsen Lövis, men Aprilia räknas tydligen inte in som SuperBike)
Eftersom jag hade bestämt mig för att byta upp mig från min halv-antika Suzuki GSX750E till något nyare, så hade jag letat upp tre-fyra bågar som jag var intresserad av.
En av dem, GSF1200 Bandit fanns med i boken, och eftersom den hade fått så många positiva omdömen i boken bestämde jag mig för att det var den jag ville ha. Och varje gång jag sätter mig på den och drar iväg så känner jag att jag gjorde rätt val.
Så kom inte dragandes med en massa skitsnack om bokmässor: de är inte gay, och kan faktist vara värdefulla även för en biker.
![]()
![]()
![]()

ja det är ju frågan.. här försöker vi att hjälpa spenk som nära och kära vännergladh skrev:Frågan är vad jag är, som faktiskt stog i en monter och krängde böcker på mässa?![]()
gladh
Du är en elak utsugare som lurar de stackars homosexuella att bränna sina surt ihoptjänade slantar på böcker de varken behöver eller vill ha egentligengladh skrev:Frågan är vad jag är, som faktiskt stog i en monter och krängde böcker på mässa?![]()
gladh
Kyckling skrev:Du är en elak utsugare som lurar de stackars homosexuella att bränna sina surt ihoptjänade slantar på böcker de varken behöver eller vill ha egentligen![]()
![]()
![]()
sa jag det där nej, men man kunde nästan tro det |
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |