Hur gör man en fuckyou-burnout?

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
orka vara full när man kan köra hoj dan där på om man inte super :p


Vad ska jag göra då?

Har ju ingen hoj än...

CBR 1000 RR KÖPES

Dal-Mausen

Du får maila The TwinClub om beskrivning. Jag misstänker dom stark...

De är så gamla att de nästan glömt vad en burnout är de gammelgubbarna....

Dal-Mausen

ps. Men jag åker med er TTC ibland ändå på era tisdagsturer. För ni har ju varit med lite mer än oss pojkspolingar.
 
Last edited:

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Det kan ju vara därför hon blivit hatisk. Någon i den klubben som fuck-you-burnat utanför hennes fönster. :)

Edit: Var visst inte först med idén... sorry

Åkte förbi hennes hus nyss påväg hem.
Tänkte göra en fuckyou-burnout till hennes ära. Men jag vet inte hur man gör en. Skule kanske knackat på och frågat om hon kunde visa mig.
iofs så hade jag bara bilen, men ändå...

Dal-Mausen

CBR 1000 RR KÖPES
 

Kraftfull

Återfallsknutte
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Honda ST 1300
Jag läste damens "krönika" och konstaterade bara att det är ytterligare en av dessa individer vars enda kvalifikation till det arbete hon innehar är sin väl utvecklade dyslexi. Sannolikt var hon lågpresterande i lektionerna i svenska språket, tyvärr en egenskap som man kan finna hos många journalister och politiker.

Det hon ägnar sig åt i sin krönika brukar bland beteendevetare kallas projektion - man ser det man är missnöjd med sig själv med hos andra. Man kan misstänka att hon stött på någon knutte och misslyckats eller inte blev antagen hos HA som groupie. Kort sagt, egentligen är hon ingenting att bry sig om eller räkna med.

Vem kommer att minnas henne om ett år?

Naturligtvis ska unga fröken ha rätt att uttrycka sina åsikter; vi lever i ett fritt land. Det enda man dock kommer att komma ihåg av hennes försök till karriär är en krönika som avsaknar fakta och bygger på arrogans. Grattis, fina meriter till anställningsintervjun...
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Kraftfull krönika!

All denna fakta gör att jag känner hur jag skakas om i mina grundläggande värderigar.


Edit:

Vem fan kallar hon liten :mad:

"Vem vill bränna rakt in i en mc-katapult med en liten, liten människa av kött och blod som sitter ovanpå och HÅLLER I SIG MED BARA HÄNDERNA? "
 

Dr. Adrenalin

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Mariestad
Hoj
Ktm 660
Mailade kära Fredrika följande:

Ämne: Intressanta och bra artiklar


Hej Fredrika!

Jag har just läst din artikel om motorcykelbusar, där du i princip förvränger hela mcvärlden till att varenda en som kör motorcykel är tungt kriminella människor som borde låsas in eller skjutas med hagelgevär.

Efter läst en annan artikel om jakt som du har skrivit så förstår man ganska fort att du anser det vara helt okej med jakt. Det gör jag också men jag förstår inte på något sätt hur du kan anse att det är mer okej att döda än att köra motorcykel. Jag undrar över din släkting som fantiserade om att äga ett hagelgevär, vad eller vem skulle din släkting döda med den varje gång han/hon såg en motorcyklist göra en fuckyou burnout? Dessutom, vad är en fuckyouburnout för något? Jag är troligtvis lika insatt i mcvärlden som du är i ditt föfattande av underliga artiklar men jag har aldrig någonsin hört talas om en fuckyouburnout.

Sluta med otrevliga påhopp med skitsnack och dravell och håll dig till saker du behärskar, intressanta och bra artiklar tycks det ju i varje fall inte dugga tätt om i din meritlista.


Mats L
 

Kraftfull

Återfallsknutte
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Honda ST 1300

Vem fan kallar hon liten :mad:

Såja, inte bli arg! Tänk på att personen du kommenterar inte har haft en lika lätt barndom som vi andra..!

Vissa blir "kändisar" genom att medverka i Riket. Andra tror att skriva skit om motorcyklismen ger en skjuts i karriären. Båda männskotyperna skulle vid en psykologisk bedömning sannolikt erhålla någon form av bokstadskombination i diagnosen!
 

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Så har man skickat mail till henne,

"Kära Fredrika,

som motorcyklist vore jag ytterst tacksam om du kunde dela med dig av instruktionerna till denna "fuck-you-burnout". Bjud nu lite på dig själv och kom gärna med en uppföljare som i detalj beskriver tillvägagångssättet av denna åtråvärda kunskap.

Ha en trevlig sommar,

XXXXX XXXXXX

P.S: För övrigt tycker jag att din släkting borde söka hjälp för sina aggressioner, det låter inte riktigt nyttigt det där.

P.S2: Som ingenjör tar jag ditt påstående om endast 100hk ur en nutida "värstinghoj" som en grov förolämpning, skulle vi inte lyckas bättre än så? I Sverige. År 2007."
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
:fakta Här kommer en rättelse! Red Wings, Mora MCK är äldre! 40-års-jubileum i år!

:felämne
Rätta mig om jag har fel skrev jag ju.
6 november 1956 bildades TTC
http://www.thetwinclub.se/public/default.asp?
Men vi Wheelers ett stenkast från TTC blir bara 35 i år.
:backontop

Ska burna med PV'n och lyssna på hårdrock utanför hennes fönster i morrn på väg till jobbet kl:05:50::wiggle

Dal-Mausen

CBR 1000 RR KÖPES
 

Jii

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Stockholm/Jönköping
Hoj
89%honda, 10%yamaha, 1%eltejp gammelräser -87
Fredrika...

... vilken underbar människa! Hon verkar älska allt här i världen förutom just hojåkare! Man kanske skulle börja skjuta små kaniner med hagelgevär! Det lär ju inte störa någon annan än en och annan miljövän. Eller man kanske skulle börja jaga debbatörer med hagelbössan, då de verkar vilja skjuta ner hela mc-kollektivet! :tummenupp

och hur gör man nu dendär fuckyou-burnouten? :tuttar
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Hon blev garanterat kuggad enormt många gånger på uppkörning för MC. Nu klarar hon inte av att andra människor har tillåtelse att framföra dessa 100 hästkrafts bestar. Jag önskar ju mig ett hagelgevär varje gång jag läser en sådan här krönika. Men det skulle jag ju inte kunna skriva på fullt allvar, då kanske jag hamnar på LVU hem. Jag är ju farlig för mig och andra i min omgivning, ungefär som vi MC-åkare.

Hoppas någon tar tag i saken och drar ut kvastskaftet ur hennes arsle och sätter henne på en hoj så hon kan få känna på glädjen, självklart med säkerhetsbält och hela kittet!:yoparty
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Sicken donna.....

Bad henne förklara varför en hoj är så hiskeligt hemsk medan en Ferrari eller Lambo är helt ok även fast dom är kvickare (än 200 blås som väl var max va??) samt väger mer och gör mer skada...
Bad henne även visa sina källor så man vet var man kan hämta dylik spännande fakta kring intressanta ämnen :D
 

morrow

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Norrort
Hoj
KTM 990SMT
Hon ser nog chansen att få lite mer plats i centrum genom att ta upp nått som alla skriver om, sen att hon inte kan ett piss om det, de skiter hon i för som många andra (dock långt ifrån alla) journalister gör samma sak. Men det kanske inte riktigt e en artikel som kommer att ge henne en massa nya jobb.

Man börjar bli jävligt trött på alla dessa påhopp nu.

Jag ser dock väldigt mycket fram emot att få läsa eventuella svar och försvarstal från tanten.
 

boxyzone

IF IN DOUBT, THROTTLE OUT
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Ängelholm
Hoj
Dr600, CBR900RR, LTD750
Warning: could not send message for past 4 hours

Hmmm har dom fått problem med sin mailserver??? overload..??
eller tar hon inte emot inkommande epost på angiven epostadress..??
Nå ja vi får väl se om det kommer fram tillslut..
Detta fick jag till svar 4timmar efter jag mailat till henne:


**********************************************
** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **
** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **
**********************************************

The original message was received at Thu, 19 Apr 2007 20:35:51 +0200

----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
<fredrika.hillervik@deltid.se>

----- Transcript of session follows -----
Warning: message still undelivered after 4 hours
Will keep trying until message is 2 days old
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top