Hur gör man en fuckyou-burnout?

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Vill du att jag mailar henne en "fuck-you-burnout"? Eller anser du att det är onödigt/omoget att trissa?

Jag kan se humorn i det hela, men anser ändå att det är en smula pubertalt. Och jag tror INTE att hon i och med detta kommer att inse sin dumhet och släppa sitt MC-hat. :)
 

Bike Mike

Guest
jag skrev:
Det bästa som finns är att åka hoj. Det finns nästan inget som är roligare... Det verkar som du aldrig har upplevt en sån känsla, för då hade du kunnat sätta dig in i situationen. Tycker lite synd om dig för det, men tyvär så är det viktigast att ha roligt själv. hehe Mvh Mike

Kunde kanske ha avslutat MOHAHAHAHAHAHAHA! men det här får duga
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Jag kan se humorn i det hela, men anser ändå att det är en smula pubertalt. Och jag tror INTE att hon i och med detta kommer att inse sin dumhet och släppa sitt MC-hat. :)

Det hade varit riktigt kul om massor med folk filmade sina tolkningar på en "fuck-you burnout" och mailade henne:D :D :D Tror iof inte heller hon skulle ändra inställning, men roligt skulle det vara.

Edit>>var tvungen att maila ändån

Hej!

Riktigt tråkig inställning du har, och direkta felaktiga faktauppgifter.
Man håller sig inte med händerna, dom styr man med.
Man har visst ordentlig skyddutrustning, iallafall merparten av mc-åkarna.

Men visst är det farligare än att åka bil, men vad ska mer förbjudas enligt ditt sätt att se på saker?
Ridning, fallskärmshoppning, dykning, bergsklättring ?Nämnda aktiviteter medför högre risk än att ligga i sängen, och är helt onödiga. Om man inte ser LIVSKVALITET som nått som man faktiskt behöver.

Mvh Martin
 
Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Det hade varit riktigt kul om massor med folk filmade sina tolkningar på en "fuck-you burnout" och mailade henne:D :D :D Tror iof inte heller hon skulle ändra inställning, men roligt skulle det vara.

skulle fisa henne i ansiktet å peka finger,
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
1. Hon har inte fått nåt på länge
2. Hon har inte fått nåt på länge
3. Hon har inte fått nåt på länge
4. Hon har inte fått nåt på länge

5. Hon är avundsjuk för att inte hon vågar åka själv!

Eller nåt:D
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Hur menar du nu? Vi som kör så lungt och fint:yoparty

Annars så kan hon besöka TTC, The TwinClub (Sveriges Älsta Mc-klubb, rätta mig om jag har fel).
Hon har bara 300m till deras klubblokal.
Där kan hon säkerligen få åka med på en tisdagstur. Där är det många Wingar som nästan har bälte i baksoffan...

Vi ska ju inte köra hoj... -den 1:a maj...
Då ska vi vara bakfulla efter WHEELERS 35-årsfest:fyllisar

Dal-Mausen

CBR 1000 RR KÖPES
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Annars så kan hon besöka TTC, The TwinClub (Sveriges Älsta Mc-klubb, rätta mig om jag har fel).
Hon har bara 300m till deras klubblokal.
Där kan hon säkerligen få åka med på en tisdagstur. Där är det många Wingar som nästan har bälte i baksoffan...

Vi ska ju inte köra hoj... -den 1:a maj...
Då ska vi vara bakfulla efter WHEELERS 35-årsfest:fyllisar

Dal-Mausen

CBR 1000 RR KÖPES

orka vara full när man kan köra hoj dan där på om man inte super :p
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
vilket jävla keffo. HAHAHA FUCK YOU BURNOUT!!
Det värsta är alla tjejer som förstör atmosfären genom att FUCKYOU spraya hårspry i hela håret.
Eller dom villaägare som FUCKYOU gasar med sin nyinköpta åkgräsklippare.

"Vem vill bränna rakt in i en mc-katapult med en liten, liten människa av kött och blod som sitter ovanpå och HÅLLER I SIG MED BARA HÄNDERNA?

Inte jag. "

Bra gör inte det då.. pucko
 

Pizzabagarn

Guest
Vill du att jag mailar henne en "fuck-you-burnout"?


Det var faktiskt en rätt kul motkommentar du kom med. :tummenupp

Reagerade bara på att du letat fram adressen.
Påminner lite om det där med Lars Lagerbäck när han fick besök av någon sur fotbollsfantast.......kan kännas olustigt för den som drabbas även om de är idioter.

Tror faktiskt som många andra att hon inte fått något på väldigt länge eller att hon har förstoppning.....skitnödiga människor kan likväl som sexhungriga människor vräka ur sig en massa dumheter.
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Då missade ni gårdagens (eller förrgår?) insändare i Falu Kuriren där en insändare ansåg att det var helt absurt att motocrossföraren och flerfaldige mästaren i flera klasser Mats Nilsson ska hedras på stan, mitt i denna "rädda naturen hysteri".
I stället borde motorsporten totalförbjudas, enligt insändaren.


Det finns då stolpskott vart man än vänder sig.
 

Veek-tawr

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
ett stycke Kawasaki ER-6n!
Letar överallt... på youtube fick jag bara fram sick burnout, bad ass burnout e.t.c! blir galen! Ingen fuckyou-Burnout någonstans!
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Annars så kan hon besöka TTC, The TwinClub (Sveriges Älsta Mc-klubb, rätta mig om jag har fel).
Hon har bara 300m till deras klubblokal.
Där kan hon säkerligen få åka med på en tisdagstur. Där är det många Wingar som nästan har bälte i baksoffan

Det kan ju vara därför hon blivit hatisk. Någon i den klubben som fuck-you-burnat utanför hennes fönster. :)

Edit: Var visst inte först med idén... sorry
 

Jii

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Stockholm/Jönköping
Hoj
89%honda, 10%yamaha, 1%eltejp gammelräser -87
Bara för att reda ut en sak

Varför blomstrar en irrationell, hormonstinn och livsfarlig kärlek till just motorcyklar upp varje år i april, maj? Och varför är det ingen som sätter ner foten och klappar igen lekstugan för gott?

Motorcykeln är ett utmärkt sätt att "Transportera" sig mellan två punkter, att det dessutom är bland det roligaste man kan göra är ju självfallet ett plus i kanten. Däremot har ja galltid funderat över sådana lustiga sysselsättningar som fotboll, en massa vuxna människor som jagar en liten boll för att sedan försöka fösa in den i ett mål... vad är tanken bakom detta egentligen? Eller kanske långsamma promenader i skogen? Eller klippa gräsmattan (asfaltera den så slipper du problemen)! I Sverige. År 2007. Varför inte ta bort allt s.k. onödigt i samhället så kan vi alla koncentrera oss på att äta, jobba och sova? :va

Jakob
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top