Hur går det för Kasken?

Låter perfekt med en liten tur efter att ha uthärdat 3.5h predikan om att det inte är ok att köra påverkad.

Låter perfekt med en liten tur efter att ha uthärdat 3.5h predikan om att det inte är ok att köra påverkad.

...du skulle nog haft mer nytta av en eftermiddag med SMC på Gröndal. ;) Men nu vet du att det är farligt att köra påverkad. Drugs are bad, mmmmkay.

Blir man inte påverkad när man kör så gör man det fel ;-)

Amen broder. :) Jag har inte rört italienskan på ett par veckor närapå, och trots sansad tur ikväll så är det som att man laddat upp batterierna helt igen.

Kul att sätta ansikte på Kasken och FuzzFuzz ikväll, och underbart gött i kvällssolen, allt som saknades var nog en och annan skröna från dig gabor! :D

Amen broder. :) Jag har inte rört italienskan på ett par veckor närapå, och trots sansad tur ikväll så är det som att man laddat upp batterierna helt igen.

Kul att sätta ansikte på Kasken och FuzzFuzz ikväll, och underbart gött i kvällssolen, allt som saknades var nog en och annan skröna från dig gabor! :D

Jo,det var trevligt efter en veckas vinter och en helvetes dag :)
dock så märkte jag när jag kom hem ett konstigt gnissel i framhjulet när jag backar(endast när jag sitter på hojen) :va lager?

Fråga Sportis Fussen, han kan det där......:rolleyes:

Trevlig runda med Kasken idag igen, han är egentligen redo för körkort, men allting tar sin lilla tid.

Lite bilder kanske?

Last edited:
Fråga Sportis Fussen, han kan det där......:rolleyes:

Trevlig runda med Kasken idag igen, han är egentligen redo för körkort, men allting tar sin lilla tid.

Lite bilder kanske?

Tror det är smågrisar i beläggen:tummenupp

Tror snart jag får lägga upp lite bilder från mina "ful-mecks" :D
För att visa att jag kan meka om det behövs, inte för jag gillart längre, enbart ett nödvändigt ont.

Får inte upp dom. Nämen titta! Tudde kan!

Bifogat

• CIMG1214.jpg
    CIMG1214.jpg
    239.6 KB · Visningar: 38
  • CIMG1215.jpg
    CIMG1215.jpg
    240.7 KB · Visningar: 43
  • CIMG1216.jpg
    CIMG1216.jpg
    237.5 KB · Visningar: 43
  • CIMG1217.jpg
    CIMG1217.jpg
    245.5 KB · Visningar: 37
  • Gilla
Reaktioner: SGM
Ser ut som Gabors hoj vid Berra el kan det vara Almgren:va

Du vågar aldrig grensla gjutjärnet och sikta på en fika på Markan. :fakta

Det har du rätt i, du brukar ju tracka min HD så hårt att jag blir kolerisk.:mad:
Men ni äldre män i gurkstan kan vara lugna. Det finns lika många stadgade smygisar i Sthlm. Här är ett känt exemplen på en stackars sthlmstonåring som fick den stockholmska sporthojsskocken av äldre män i vår ålder efter sig.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136563

Så skönt att ha kommit ut :tungan

Det har du rätt i, du brukar ju tracka min HD så hårt att jag blir kolerisk.:mad:
Men ni äldre män i gurkstan kan vara lugna. Det finns lika många stadgade smygisar i Sthlm. Här är ett känt exemplen på en stackars sthlmstonåring som fick den stockholmska sporthojsskocken av äldre män i vår ålder efter sig.

Men vafan tio sidor homofobi...skönt att se sh inte tappat sin "kvallité" ;) Att du får lite "kärlek" angående din HD på ett sh forum är ju som att dyka upp i ett stelt styrelserum för 40-talister med en rosa boa runt nacken:D (nej! Ingen personlig erfarenhet av det):krama

Det är ju så tacksamt att tracka dig Jyrgen. :hihi Man får väl leta sig ned mot fjolltown om man skall få tjöta över en kaffe, för mutterspridarn' håller väl inte längre än till Rosenhill kantänka. :D

Ser ut som Gabors hoj vid Berra el kan det vara Almgren:va

Almgren dök upp lite sådär fashionabelt sent, lät gött öfver nejderna när han anlände dock, för att vara fyra cyllar då.

Last edited:
Arboga körskola ringer och ombokar min risk2 från min lediga måndag den 16 till den 19. Ska vara där 08:00-12:00 och självklart jobbar jag 07:00-12:00. Detta gillar vi inte.:huvet

Aja. Fick ledigt i vilket fall nu. Men 13 grader och regn... Suck

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...