berraböckling
Ny medlem
Jag är nog på humör för en liten tur, mest för att rensa skallen - hur är det med tudor och kasken?
Upplagd för lite spontanåka,isbjörnarna verkar ha formsvacka just idag,det gäller att passa på,förslag om träffpunkt och tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nog på humör för en liten tur, mest för att rensa skallen - hur är det med tudor och kasken?
Samling Markan eller? Kl 1800??? Då hinner jag hämta "eleven"![]()
Låter perfekt med en liten tur efter att ha uthärdat 3.5h predikan om att det inte är ok att köra påverkad.

Låter perfekt med en liten tur efter att ha uthärdat 3.5h predikan om att det inte är ok att köra påverkad.
Blir man inte påverkad när man kör så gör man det fel ;-)
Amen broder.Jag har inte rört italienskan på ett par veckor närapå, och trots sansad tur ikväll så är det som att man laddat upp batterierna helt igen.
Kul att sätta ansikte på Kasken och FuzzFuzz ikväll, och underbart gött i kvällssolen, allt som saknades var nog en och annan skröna från dig gabor!![]()
lager?Jo,det var trevligt efter en veckas vinter och en helvetes dag![]()
dock så märkte jag när jag kom hem ett konstigt gnissel i framhjulet när jag backar(endast när jag sitter på hojen)lager?
Nja, mer troligt bromsar kanske.![]()
okej, okej, hojen är rätt rejält skitig nu så![]()
Upp med bilder Tudor!Fråga Sportis Fussen, han kan det där......
Trevlig runda med Kasken idag igen, han är egentligen redo för körkort, men allting tar sin lilla tid.
Lite bilder kanske?
Du vågar aldrig grensla gjutjärnet och sikta på en fika på Markan.![]()

Det har du rätt i, du brukar ju tracka min HD så hårt att jag blir kolerisk.![]()
Men ni äldre män i gurkstan kan vara lugna. Det finns lika många stadgade smygisar i Sthlm. Här är ett känt exemplen på en stackars sthlmstonåring som fick den stockholmska sporthojsskocken av äldre män i vår ålder efter sig.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136563
Så skönt att ha kommit ut![]()

Det har du rätt i, du brukar ju tracka min HD så hårt att jag blir kolerisk.![]()
Men ni äldre män i gurkstan kan vara lugna. Det finns lika många stadgade smygisar i Sthlm. Här är ett känt exemplen på en stackars sthlmstonåring som fick den stockholmska sporthojsskocken av äldre män i vår ålder efter sig.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136563
Så skönt att ha kommit ut![]()
Man får väl leta sig ned mot fjolltown om man skall få tjöta över en kaffe, för mutterspridarn' håller väl inte längre än till Rosenhill kantänka. Ser ut som Gabors hoj vid Berra el kan det vara Almgren![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |